Portada Tecnoloxía El Parlamentu Européu denuncia la censura n’Internet

El Parlamentu Européu denuncia la censura n’Internet

by asturnet

La Eurocámara solicitó, na sesión plenaria de Xunetu, que s’estableza un código de conducta pa la UE pa impedir qu’empreses occidentales contribuyan a aplicar la censura n’Internet en países represivos. La resolución del Parlamentu incide especialmente nel peligrosu usu que tán faciendo d’Internet los gobiernos totalitarios y nel sofitu qu’estos reciben d’empreses occidentales encargaes de desenvolver sistemas de filtración y control de datos cada vagada más sofisticaes
Un de los puntos clave de la resolución foi la crítica al gobiernu chinu y a les empreses estaudonidenses Yahoo, Google y Microsoft, que por presiones gubernamentales , tán censurando los servicios qu’ufierten nel mercáu chinu.
China ye, con 11 millones, el segundu país del mundu en númeru d’usarios d’Internet pero tamién l’enenemigu públicu númberu ún de la llibertá d’espresión na rede. De ferchu el país asiáticu ye una de les naciones au les autoridaes reprimen más l’accesu a páxines de contenía políticu y la mayoría de los ciberdisidentes encarcelaos alcuéntranse en China.
Ente los encarcelaos alcuéntranse’l cineasta y blogueru Hao Wu, el periodista Shi Tao y el ciberdisidente Yang Zii. De toes formes durante la so visita oficial a China la selmana pasada, el presidente de la Eurocámara Joseph Borrel vio como se producía la lliberación del cineasta Hau Wu que permanecía en prisión dende hai casi cinco meses tres filmar un conceyu de miembros de la ilesia protestante.
El Parlamento Europeo había adoptado una semana antes una resolución sobre el caso de Hao Wu en la que se pedía la libertad de uso y acceso de Internet en China, así como la liberación de ciberdisidentes.

Tamién te podria gustar