Portada Europa El Parlamentu Européu apautase nuna resolución que puxa por afitar l’usu de los subtítulos na televisión pa deprender llingües

El Parlamentu Européu apautase nuna resolución que puxa por afitar l’usu de los subtítulos na televisión pa deprender llingües

by asturnet

El Parlamentu Européu apautose esti día nuna resolución que puxa por afitar l’usu de los subtítulos nos programes televisivospa facilitar el deprendimientu de llingües minoritaries al tiempu que garantiza’l caltenimientu de los acuerdos de convivencia llingüística.

El Parlamentu Européu apautose nesta resolución que garantiza’l caltenimientu de los acuerdos de convivencia llingüística establecíos nos territorios que tienen más d’una llingua oficial. Con esta resolución solicitase tamién que’l Conseyu de la Unión Europea ellabore un informe añal sobre’l progresu del multillingüismu nos sistemes educativos.

La resolución salió alantre col sofitu de 335 diputaos y promoviéronla los socialistes, apoyaos pol Grupu Lliberal y los Verdes.

Tamién te podria gustar