Portada Comunicación El papel de los medios centra l’alderique en Nava en marcha

El papel de los medios centra l’alderique en Nava en marcha

by asturnet

Esti xueves va desenvolvese la segunda de les charles del ciclu “Trenes, radios, redes y patates. ¿Cuál ye’l so sitiu en Nava?”, qu’entama pa esti mes de febreru l’asociación Nava en marcha.Nesta segunda charla que lleva por títulu “¿Y a mi quién m’informa? Radio Nava y el papel de los medios de comunicación”, falaráse del procesu sancionador que tien enriba la mesa Radio Nava y del papel de los medios de comunicación como ferramienta del sistema.

La cita ye esti xueves a les 19 hores na Casa Cultura “Marta Portal” de Nava y va siguir los dos xueves que resten del mes con otres dos propuestes. El 19 de febreru l’alderique ye teunolóxicu y va llevar por títulu “Texendo redes, apropiándonos d’Interné”, falando de les alternatives comunitaries pal accesu a la rede, cuntando cola participación del escritor y trabayador de les TIC Miguel Moro y de César Díez, representante del proyectu Guifi.net.

Pa finar el mes, el xueves 26 de febreru, a la mesma hora y nel mesmu llugar”, Mario Morilla, d’Ecoloxistes n’acción, y un representante de güertos colectivos de Paraes y Precaries d’Uviéu van participar nún alderiquee sobre la realidá y les alternatives del campu asturiano que lleva por títulu “Ente ocalitos y bardiales, ¿ónde semo les patates? ¿ónde pacen les vaques?”.

Tamién te podria gustar