Portada Sociedá El Palaciu de Congresos acueye’l IV Alcuentru de Networking d’Uviéu

El Palaciu de Congresos acueye’l IV Alcuentru de Networking d’Uviéu

by redacción asturnews

El Palaciu de Congresos acueye esti llunes día 12 de marzu l’IV Alcuentru de Networking d’Uviéu Entama nel que van participar unos 40 espositores y que cunta COla collaboración de ASATA, FOLIE y del Club asturianu de calidá.

El conceyal d’Economía y Emplegu, Rubén Rosón, presentóla selmana pasada, en rueda de prensa esta IV edición del Alcuentru de Networking, lideráu pol Conceyu d’Uviéu, dientro de la iniciativa Uviéu Entama. Facer acompañáu de Begoña Menéndez, xerente de FOLIE Asturies (Asociación de Mozos Empresarios); Xema Caramés, responsable de la Área de Sostenibilidá del Club Asturianu calidable y Miguel González Lastra, xerente de ASATA  (Agrupación de Sociedaes Asturianes de Trabayu Asociáu y Economía Social). El conceyal destacó la temática del alcuentru, nel que van participar esti llunes unos 40 espositores y estimó la collaboración de ASATA, FOLIE y del Club asturianu calidable. “Persones entamadores, empresaries, autónomes y pymes van tener la oportunidá d’intercambiar esperiencies, promover sinergias y aumentar los sos contactos comerciales”, aseguró Rosón.

Begoña Menéndez desglosó el conteníu del programa y aseguró que ye “una gran  oportunidá para l’intercambiu d’esperiencies, y la xeneración d’aliances ente organizaciones y empreses de bien distinta naturaleza”. El xerente de ASATA indicó qu’esta ye la primer vegada que “que participamos nesti alcuentru -de calter íntegramente gratuitu- y qu’al traviés de redes sociales la convocatoria llegó a les 20.000 persones”.

Xema Caramés puntualizó que “la conferencia principal lleva por títulu “Modelos de negociu con futuru” y va ser impartida por Carlos Rebate, responsable de desenvolvimientu de soluciones n’Intelixencia Artificial en Minsait, autor de dellos llibros (como “Influencers”, “La to empresa secreta” o “Les ruedes máxiques de la creatividá”) y conferenciante habitual sobro creatividá, innovación, emprendimiento y futuru en grandes eventos, según profesor d’innovación en diverses Universidaes y Escueles de Negociu”.

Programa del eventu:
15.30h – Recepción y montaxe d’empreses espositores.
16.00h – Bienvenida, apertura del alcuentru y área espositiva.
16.15h – SpeedDating: xuntes col ponente primeramente fites.
17.15h – Conferencia de Carlos Rebate: Modelos de negociu con futuru.
18.15h – Networking: visites a espositores y xuntes prefijadas.
19.30h – Afterwork.

Mientres l’eventu va tar disponible un serviciu gratuitu de ludoteca, previu pidimientu.

Tamién te podria gustar