Portada Conceyos El Palaciu Congresos va acoyer la XI Selmana d’Impulso TIC

El Palaciu Congresos va acoyer la XI Selmana d’Impulso TIC

by redacción asturnews

El Palaciu d’Esposiciones y Congresso Ciudad d’UviéuPEC va acoyer la próxima selmana la XI Selmana d’Impulso TIC que va servir p’analizar los 20 años d’inxeniería informática n’Asturies y falar de dellos temes como la educación pa la transición dixital con una riestra de charres técniques de toa mena.

El conceyal d’Economía y Tresformamientu Dixital, Javier Cuesta, presentó esta selmana, xuntu al Decanu del Conseyu Xeneral de Colexos Profesionales d’Inxeniería Informática (COIIPA), José García Fanjul, y el vocal del Colexu Oficial de Graduaos ya Inxenieros Tecnicos n’Informática del Principáu d’Asturies (CITIPA), Alberto A. Núñez, la XI Selmana d’Impulsu TIC que se va celebrar del 22 al 26 de payares nel Palaciu d’Esposiciones y Congresso Ciudad d’Uviéu.

La cita, que foi presentada esta mañana pol conceyal d’Economía y Tresformamientu Dixital, Javier Cuesta, el Decanu del Conseyu Xeneral de Colexos Profesionales d’Inxeniería Informática, COIIPA, José García Fanjul y el vocal del Colexu Oficial de Graduaos ya Inxenieros Tecnicos n’Informática del Principáu d’Asturies, CITIPA, Alberto A. Núñez, retoma’l so presencialidad y va tratar sobro’l papel de la inxeniería informática na transición dixital y sostenible”.

Va cuntar con profesionales que van analizar los 20 años d’inxeniería informática n’Asturies, la educación pa la transición dixital, charres técniques dedicaes al desenvolvimientu de software, los sistemes, la computación, les comunicaciones, los servicios, les infraestructures y redes, etc. Les inscripciones tán abiertes na páxina web impulsotic.org Enmarcáu nesti congresu, el próximu día 26 de payares apurrirán los Premios iTIC nuna gala que se va desenvolver nel Hotel de Reconquistar

El conceyal empezó la so intervención aplaudiendo qu’esta cita recupere la presencialidad “porque ye un síntoma más de que vamos recuperando la normalidá”. A lo llargo d’esta selmana, siguió Cuesta, “podrá aldericase y actualizar los conteníos y les propuestes de daqué tan dinámicu como ye la digitalización, que supon un retu estratéxicu fundamental pa toles entidaes y alministraciones públicos pa tener futuru”.

Pela so parte, Alberto Nuñez Oliveira, incidió “na importancia de les inxeniería informática y de los puestos de trabajo TIC pal futuru económicu d’Asturies.  Futuru, presente y pasáu, porque n’Avilés y n’otres zones, como les mesmes cuenques mineres, yá hai multinacionales, verdaderes factoríes de software que xeneren centenares de puestos de trabayu de gran calidá y alta cualificación que contribúin extraordinariamente a la economía asturiana. Tenemos un gran desafíu y xuna gran oportunidá que nun podemos dexar pasar”, indicó. El vocal de CITIPA foi tamién l’encargáu de dar a conocer el fallu de los Premios Impulso TIC que se van apurrise’l vienres, 26 de payares, nuna gala nel Hotel de Reconquistar, a la que van asistir un centenar de representantes d’alministraciones públiques, colexos y profesionales.

Ver el fallu de los premios impulso TIC

Tamién te podria gustar