El Palacio Valdés entorna la so actividá nes redes sociales

El Palacio Valdés entorna la so actividá nes redes sociales
08 abril 09:25 2020 Imprimir

El Teatru Palacio Valdés entorna la so actividá nes redes sociales cola etiqueta #TeatroAvilésEnCasa. Van publicase enllaces pa ver grabaciones de representaciones íntegres d’obres estrenaes n’Avilés, xuntu coles impresiones de los sos ceadores.

El Teatru Palacio Valdés entornase nes redes sociales énte la imposibilidá de cuntar con actividá presencial y va ufiertar, mientres les próximes feches, numberoses esperiencies de gran interés pa los y les amantes de la dramaturxa. So la etiqueta #TeatroAvilésEnCasa, los perfiles del teatru en Facebook (@TeatroPalacioValdes) y Instagram (@teatropvaldes) van apurrir al públicu xuna rica programación online.

El públicu va poder charrar en directu y participar en talleres de micro escritura con ceadores d’obres representaes n’Avilés y van compartise ficciones sonores del proyectu “Storywalker Llaranes” y va animase a la población d’Avilés a poner sobro’l papel les sos vivencies mientres el confinamientu

Nesta programación destaquen el visionáu de representaciones d’obres estrenaes n’Avilés, comentaes polos sos creadores; les charres y talleres de micro escritura con autores y autores d’obres representaes na ciudá; la publicación de ficciones sonores pertenecientes al proyectu “Storywalker Llaranes”; y xuna iniciativa por que los avilesinos y avilesines narren por escritu les sos esperiencies mientres el confinamientu.

Caúna d’estes iniciatives va cuntar con una etiqueta propia que va facilitar la so busca y la participación de los usuarios y usuaries de les redes sociales nes mesmes.

Los y les espectadores van poder volver ver los meyores montaxes que visitaron el Teatru Palacio Valdés estrenando en primicia. van publicase enllaces pa esfrutar de la obra completa y, amás, cada ceador grabará un vídeu presentando’l montaxe y recordando el so pasu per Avilés. Podrán vese espectáculos de ceadores como Sergio Peris-Mencheta, Pablo Remón, Andrés Llima o Denise Despeyroux.

Va Abrir esta sección de #LosEstrenosDelPalacioValdés la obra La valentía, esti xueves 9 d’abril. Foi estrenada n’Avilés el 11 de mayu de 2018. L’actor Francesco Carril va ser l’encargáu de presentar la grabación y de recordar la so esperiencia sobro les tables del Palaciu Valdés.

La siguiente cita va ser el xueves 16 d’abril con Sergio Peris-Mencheta.

#DirectosAEscena

El Teatru va convidar a dellos ceadores a realizar directos al traviés de Instagram por que puedan charrar con el espectadores. El primer directu va desenvolvese’l martes 14 d’abril y va tener como protagonistes a el ceadores del espectáculu La Baltasara, representáu apocayá n’Avilés con motivu del Día Internacional de les Muyeres y escritu por Inma Chacón.

#HistoriasAvilesinasEnCasa

Proponer al públicu d’Avilés que participe escribiendo la so propia hestoria sobro cómo ta viviendo estos díes de confinamientu, siguiendo un principiu tan esencial pal teatru como’l de compartir hestories. Los testos nun tendrán de superar n’estensión a una páxina. La iniciativa va arrincar el sábadu 11 de marzu.

#TalleresDeEscrituraCreativa

Pa introducir a los usuarios y usuaries de les redes sociales del Teatru Palacio Valdés nel mundu de la escritura teatral, va convidáse-yos a participar en micro talleres d’escritura en directu con dalgunos de los dramaturgos más destacaos que pasaron colos sos montaxes per Avilés.

#HistoriasDeBarrio

Los perfiles del Teatru Palacio Valdés en Facebook y Instagram van compartir dalgunes de les ficciones sonores realizaes anguaño nel marcu del proyectu “Storywalker Llaranes”.

Estes hestories parten de les entrevistes realizaes a los vecinos y vecines del barriu, y fueron escrites por dramaturgos como Juan Cavestany, Laila Ripoll, Antonio Rojano, Borja Ortiz de Gondra y otru autores y autores del panorama nacional. Amás van publicase pequenes entrevistes realizaes a los habitantes de Llaranes mientres el procesu creativu.

La primera d’elles va ser publicada’l domingu 12 d’abril, y tien como protagonista al economatu del barriu.

Feches confirmaes

Xueves 9

LosEstrenosDePalacioValdés con Francesco Carril y l’obra La Valentía.

Sábadu 11

Llanzamientu de HistoriasAvilesinasEncasa.

Domingo 12

HistoriasDeBarrio, cola ficción sonora avera del economatu de Llaranes.

Martes 14

DirectosAEscena emite per primer vegada al traviés del perfil del Teatru Palacio Valdés en Instagram, cola autora Inma Chacón como protagonista.

Xueves 16

Nuevu video de LosEstrenosDePalacioValdés protagonizáu por Sergio Peris-Mencheta.