Portada Lliteratura El nuevu cómic de Astérix va tener a Obelix como protagonista y va desenvolvese fora de la Galia

El nuevu cómic de Astérix va tener a Obelix como protagonista y va desenvolvese fora de la Galia

by redacción asturnews
Foto: Steve Collis (https://www.flickr.com/photos/swampa/)

El nuevu álbum de Asterix va presentase’l 19 d’ochobre de 2017, va tener llugar n’escenarios fora de la Galia y, previsiblemente, va tener a Obelix como estrella, según anunció la editorial francesa Albert-René, propietaria de los derechos del popular cómic.

Esti trabayu va ser l’álbum númberu 37 de la serie y va siguir cola’l llabor de los dibuxantes Jean-Yves Ferri y Didier Conrad, que tomaron el relevu de René Goscinny y Albert Uderzo. ‘El papiru de César’ (2015) ye hasta’l momentu l’últimu númberu publicáu de les aventures del pequenu galu.

La publicación d’esti cómic coincide col añu en que se cumple’l 90 aniversariu del guionista orixinal –Uderzo– y los 40 años de la muerte del ilustrador –Goscinny–. “Nun podemos revelar l’acción, pero podemos adelantrar que va haber un viaxe al estranxeru, fiel a la tradición alterna”, adelantró la editorial. Asina, dempués de tar na Galia en ‘El papiru de César’, los héroes embarcar nuna aventura más allá de les sos fronteres.

Ente lo que se van atopar, la editorial reveló que va haber visita a monumentos históricos, descubrimientos gastronómicos y xuntes con celebridaes. L’editor tamién prometió “aventura, humor y personaxes y situaciones rocambolesques”. Coles mesmes, añedió que’l protagonista “nun va ser necesariamente’l que s’esperar”, lo que llevó a medios franceses qu’adelantraron les primeres viñetes a afirmar que’l protagonista va ser Obelix.

Les aventures de Astérix el galu vendieron 370 millones d’exemplares en 110 idiomes dende 1959.

Tamién te podria gustar