Portada Cine El nuevu cine asturianu podrá vese nun miniciclu na Filmoteca Española de Madrid

El nuevu cine asturianu podrá vese nun miniciclu na Filmoteca Española de Madrid

by asturnet

Una amuesa significativa de los trabayos cinematográficos fechos por una decena de realizadores asturianos va poder vese na Filmoteca Española de Madrid. La iniciativa ye del Festival Internacional de Cine de Xixón en colaboración cola asociación Asturianos en Madrid(ASMA) y pretende esportar pa la so difusión el llabor creativu que desenvuelven nos últimos años realizadores mozos del nuevu cine asturianu.

El miniciclu que se va proyectar na Filmoteca lleva’l títulu de ‘Rellumes’ y tenta ser fiel a él: amosar unos rellumes, significativos y prestosos, del trabayu que desenvuelven nel campu del cortometraxe realizadores asturianos. La cita va ser los díes 16 y 17 de marzu y el programa que se ufierta son los cortometraxes: “Bon voyeur” de Iraida Lombardía, “María Luisa” de Patricia García, “La casa vacía” de Paulino Ibañez, “Nenyure” de Jorge Rivero, “Amáquina” de Francisco Deborja, “Tierra de guerrilleros” d’Amanda Castro, “Entaína” d’Alberto Pardo, “A la cola” de David Goberna y Adrián Castañera, y “Temporada baja” de Sergio G. Sánchez.

Ye la primer vez qu’una amuesa tan amplia de lo que se ta faciendo n’Asturies nel campu del cortometraxe se presenta en Madrid y una ocasión única pa comprebar la calidá del nuevu cine asturianu.

Tamién te podria gustar