Portada Conceyos El novelista Fulgencio Argüelles va güei al club de llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo

El novelista Fulgencio Argüelles va güei al club de llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo

by redacción asturnews

El novelista Fulgencio Argüelles va dir al club de llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo, nuna sesión que va tar dedicada a analizar la so obra “La seronda de la casa de los sauces”, una novela que contien reflexones sobro’l comportamientu humanu y les sos contradicciones. Va ser esti martes 19, a les 17 hores, na Sala de Conferencies de la Casa de Cultura.

El club de llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo va cuntar esti martes 19 cola presencia del novelista asturianu Fulgencio Argüelles, nuna sesión especial dedicada a analizar la so obra La seronda de la casa de los sauces. Va Ser na Sala de Conferencies de la Casa de Cultura, a partir de les 17 hores, con entrada llibre hasta completar aforu.

Fulgencio Argüelles nació en Uriés, conceyu d’Ayer, en 1955. Estudió Psicoloxía, especializándose en Psicoloxía del trabayu y de les organizaciones. Dempués d’una llarga estancia en Madrid, tornó a Asturies en 1997 pa vivir en Cenera (Mieres), el llugar onde pasó la so infancia y mocedá.

Antes de la publicación de les sos noveles, recibió dellos premios polos sos relatu curtios tantu en castellán como n’asturianu. En 1992 llogró’l Premiu Azorín cola so novela Lletaníes d’agua y en 2000 el Premiu Principáu d’Asturies con Alcordances de dalgún vivir. El palaciu azul de los inxenieros belgues foi galardonáu col Premiu Café Xixón y col Premiu de la Crítica que concede l’Asociación d’Escritores d’Asturies en 2003.

Tamién publicó otres noveles como Los clamores de la tierra (1996), A la solombra de los abedurios (2011) y Nun atopo la mio cara nel espeyu (2014); amás de los llibros de relatos De el color de la nada (1998) y Seronda (2004). Coles mesmes, ye collaborador del diariu El Comerciu onde escribe artículos d’opinión y crítiques lliteraries, dalgunes de les cualos recuéyense en Los mios llibros de siempre enxamás (2018).

La seronda de la casa de los sauces (Cantil, 2018) ye una novela alegórica que contien una fonda reflexón sobro les contradicciones de la condición humana y que los sos temes son los sentimientos de culpa, la rensía, la muerte y l’amor. L’acción trescurre nun espaciu inventáu onde hubo una dictadura antes de la instauración d’un sistema republicanu.

Los integrantes d’un comandu terrorista que lluchaba contra’l réxime dictatorial son convocaos por Zígor, unu de los sos miembros, diagnosticáu con una enfermedá terminal. Toos alleguen a la xunta que se produz na luxosa casa de Zígor ensin saber el motivu pol que fueron convidaos. Pasaron venti años dende la disolución del comandu tres un atentáu fallíu y el realcuentru convertir nuna especie de catarsis colectiva.

Tamién te podria gustar