Portada Escéniques El musical “Carretera d’Avilés” va enllenar La Ferrera colos cantares populares de los 50

El musical “Carretera d’Avilés” va enllenar La Ferrera colos cantares populares de los 50

by redacción asturnews

Nel quioscu de la música del parque’l miércoles 22 d’agostu, a les 22.30 hores con entrada llibre y gratuita, mediu centenar d’artistes van recrear una vuelta a los años del tresformamientu d’Avilés. Un estrenu absolutu, que sigue la sienda del ésitu de “Avilés 1900” representada’l branu pasáu nel mesmu escenariu.

El branu pasáu, la conceyalía de Festexos programó la zarzuela “Avilés 1900”, qu’averó a más de 3.000 persones qu’esfrutaron al son de los cantares de la tradición popular d’entamos del sieglu pasáu. Siguiendo esa sienda, naz “Carretera d’Avilés”, un espectáculu musical, estrenu esclusivu, que va amosar al públicu l’Avilés de los grandes tresformamientos de los años 50 del sieglu XX, coles melodíes de la dómina. Va ser nel quioscu de la música del parque’l miércoles 22 d’agostu, a les 22.30 hores con entrada llibre y gratuita.

Foi presentada esti martes de la selmana pasada por Ana Hevia, conceyala de Festexos d’Avilés. Al pie de ella, el promotor del espectáculu, Béznar Arias, y Elena Baigorri, directora del Coru Amigos de Sabugo, que participa na producción.

“Carretera d’Avilés” toma emprestáu’l títulu del conocíu cantar pa faer un percorríu pola música popular y la llírica compuesta n’Asturies que retrotraye a los años 50 del sieglu pasáu, xuna década de fondos cambeos. La narración, creada por Santiago García Castañón, va llevar a el espectadores de paséu pola Asturies rural, la industrial y la costumbrista, que s’entemecieron mientres aquellos años pa dar a lluz l’Avilés de güei.

La obra foi puesta en marcha col sofitu de la conceyalía de Festexos y producida pola producción de Béznar Arias y Emilio Menéndez. Hai fructificado gracies a la converxencia de talentu asturiano, na escritura, na música, na danza, y va confluyir sobro’l singular escenariu del quioscu del Parque de La Ferrera.

Esti musical forma parte de la intensa programación cultural y festiva del branu na ciudá, que se preparó dende’l Conceyu. Y completa la esitosa esperiencia del añu pasáu con “Avilés 1900”.

Ficha técnica

Dirección y producción: Béznar Arias y Emilio Menéndez.
Autor y guión: Santiago García Castañón.
Dirección musical: Mireya Fernández.
Dirección escénica: Andrés Presumíu.
Soníu y llume: Musical Marcos.
Diseñu: Andrea Parissi.

Ficha Artística

Emilio Menéndez, tenor.
Ana Peñáu, soprano.
Mireya Fernández, pianu.
Miguel Herrero, batería.
Cabin, contrabaxu.
Marina Aneiros, violín.
Paula Prieto, violín.
Davide Termini, viola.
Guillermo Cañal, chelo.
Coru Amigos de Sabugo.
Grupu Amigos de la Danza.
Ballet de Teresa Tessier.
Pandiella, monologuista.
Andrés Presumíu, narrador.

Tamién te podria gustar