Portada Conceyos El Muséu Xovellanos revela al Camín fotógrafu

El Muséu Xovellanos revela al Camín fotógrafu

by redacción asturnews

El Muséu Casa Natal de Xovellanos inauguró esta selmana la esposición Camín, fotógrafu, que va dar a conocer hasta’l 13 de setiembre’l ricu arquivu fotográficu del escultor y pintor xixonés Joaquín Rubio Camín.

El material vien de la donación realizada en 2018 pola familia del artista, qu’inclúi un arquivu fotográficu compuestu por más de 340 películes fotográfiques de 35 y 120 milímetros. Esti conxuntu xunir a la colección de maquetes, dibuxos y positivos fotográficos que fueron nel so momentu donaos por el mesmu Camín, y que converten al Muséu nun referente pal estudiu de la so obra.

L’amuesa pon en valor la producción fotográfica del artista, un tanto opacada pola so faceta como escultor. Rubio Camín siempres amosó interés pol mediu fotográficu, anque ye a finales de los años cincuenta y principios de los sesenta cuando esti interés faise más esplícitu, produciendo un conxuntu d’imaxes que la asitien ente los fotógrafos españoles que nesi momentu taben realizando una obra más interesante.

Prueba d’ello ye la so pertenencia al grupu fotográficu La Palancana y el so contactu colos miembros de AFAL. Ente’l gran númberu d’imaxes que componen l’arquivu presentar nesti catálogu una selección de semeyes y paisaxes, amás de la obra más esperimental que l’artista denominaba «estudios». Mención estreme merecen el conxuntu d’imaxes de proyectos arquitectónicos realizaes por encargu del arquiteutu Luis Laorga.

La esposición ufierta una mirada escontra los variaos territorios y xéneros fotográficos, nos que Camín reafítase como un artista capaz d’espresase dende distintos medios: una obra dafechu singular, estremada y en cierta manera adelantrada al so tiempu, qu’arriquez la colección de fotografía artística del Muséu, que tamién se caltien la obra de Gonzalo Juanes con quien Camín empecipiar na práctica fotográfica.

Descargar folletu PDF

Tamién te podria gustar