Portada Comunicación El Muséu Nicanor Piñole acueye la primer visita audiodescriptiva

El Muséu Nicanor Piñole acueye la primer visita audiodescriptiva

by redacción asturnews

Esti martes 6 de marzu a les 17.00 hores va tener llugar la primer visita audiodescriptiva nel Muséu Nicanor Piñole, con obres del autor que da nome al Muséu.

La selección d’obres de Nicanor Piñole siguió criterios tantu artísticos como técnicos para dar una visión global de la trayectoria del pintor xixonés a aquelles persones qu’inda non s’averaron a ella.

La realización de visites a la colección permanente y a les esposiciones temporales pa persones con discapacidá visual ye una de les actuaciones empuestes a ameyorar l’accesibilidá de los museos de Xixón y nesta primer etapa la entidá cola qu’entamen a collaborar ye la ONCE, teniendo previstu que s’amplíe a visites al Muséu Casa Natal de Xovellanos y a talleres familiares, nos que puedan interactuar neños y adultos.

Estes actividaes enmárquense dientro del Plan Museos + Sociales, na que tamién s’atopen el programa El Muséu contra l’olvidu, destináu a persones con Alzheimer, y el programa Mio, to, nuesu. Museos para la integración, destinaos a población migrante.

Tamién te podria gustar