Portada Sociedá El Muséu la Hestoria Urbana d’Avilés y el CICLAC reabren sos puertes

El Muséu la Hestoria Urbana d’Avilés y el CICLAC reabren sos puertes

by redacción asturnews

Tres les nueves midíes sanitaries adoptaes pol Gobiernu d’Asturies, el Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés (MHUA) y el Centru d’Interpretación del Campusantu de La Carriona (CICLAC) vuelven abrir les sos puertes, como siempres de forma gratuita, nos horarios habituales.

El públicu visitante va cuntar coles midíes de protección frente al COVID-19 que yá s’aplicaben antes del últimu zarru, como son l’usu obligatoriu del mázcaru, el caltenimientu de la distancia de seguridá, la disponibilidad de xel hidroalcohólico, l’usu acutáu d’aseos y ascensor o les llimitaciones a visites de grupos.

Quien s’avere al Muséu va atopase con que la cortil cultural incorporó cuatro nueves pieces a la so colección permanente n’exhibición. Los dos primeres son relatives a la figura d’Armando Palacio Valdés, nel centenariu del teatru que lleva’l so nome, y van allugase na sección del muséu “La ciudá burguesa”.

Una d’elles ye una plumilla del Teatru Palacio Valdés realizada pol artista Cástor González Álvarez (Avilés, 1913-2001). L’aportación de la familia de Cástor, importante yá na creación del muséu con fondos relativos a la emigración a Cuba, arriquecer con esta obra donada por Bernardino Fernández-Avello. Ye la segunda d’estes característiques de Cástor nos fondos del centru, cuidao que n’otra donación, efectuada por Mara Fernández Cuesta, apaez una recreación del artista de la casa consistorial.

La segunda de les obres vencíes por Fernández-Avello ye una cuartiya manuscrita por el mesmu Palacio Valdés, na que comenta una de les sos obres más conocíes, “L’allegría del capitán Ribott”. Nel anverso de la mesma apaecen tamién testos manuscritos del novelista Andrés Ruesga y el periodista Manuel Morayta.

Les otres dos nueves pieces son dos tales maquetes a escala de dos de los tipos d’embarcaciones que llevó Pedro Menéndez na conquista de La Florida. Tratar d’un galéon, paecíu al San Pelayo, nave capitana del Adelantráu, y de un galeón agalerado, un tipu d’embarcación diseñáu por el mesmu Menéndez d’Avilés y que combina’l saléu a vela y remu. Dambos barcos podrán vese na planta segunda del muséu, “La villa moderna”.

L’horariu de visita del Muséu ye, de martes a vienres, de 10.30 a 13.30 y de 16.00 a 20.00 hores; los sábados, de 11.00 a 13.30 y de 16.00 a 20.00 hores, y los domingos, de 11.00 a 11.30 hores.

Nel CICLAC, l’horariu ye de llunes a vienres, de 10.00 a 13.00 hores y de 16.00 a 18.00 hores. Los sábados, domingos y festivos, de 11.00 hores a 13.00 hores.

Como ye habitual mientres les fiestes navidiegues, los díes 24, 25 y 31 d’avientu y 1 de xineru tanto’l MHUA y como el CICLAC van permanecer zarraos.

Tamién te podria gustar