El muséu de Niemeyer divide al PP d’Avilés énte la posición del partíu n’Uviéu

13 marzu 00:56 2006 Imprimir

La campaña entamada pol equipu de gobiernu municipal d’Uviéu en defensa del Muséu de los Premios Príncipe na ciudá divide al Partido Popular d’Asturies. La posición oficial de los conservadores afáyase del llau de Gabino de Lorenzo mientres tenta nun despertar el refugue de la población avilesina. Una amuesa de la situaciòn incómoda que vive’l PP asturianu fue la protagonizada polos conceyales populares María Fernández y Franciso Menéndez nel plenu estraordinariu del Ayuntamientu d’Avilés esti domingu 12.

Los dos ediles conservadores ausentáronse nel momentu de la votación del plenu monográficu pa tratar de la polémica surdida alrodiu el proyectu de Niemeyer que se celebró na mañana d’esti domingu. Nuna sesión a la qu’asistieron varies docenes de ciudadanos nos bancos destinaos al públicu, la coalición de gobiernu de PSOE ya Izquierda Xunida-Bloque aprebó una moción na que manifiesten el so rechazu a lo que consideren “ataques continuos y carentes de tou respetu a Avilés” per parte del equipu popular del Ayuntamientu d’Uviéu.

La moción aprebada colos votos de PSOE y IX-BA felicita al Principáu y la Fundación Príncipe por escoyer la villa avilesina como sé del proyectu d’Oscar Niemeyer y condena la campaña encabezada pol alcalde carbayón Gabino de Lorenzo a la que considera una “manipulación que dende l’Ayuntamientu d’Uviéu se ta tentado facer dende’l primer momentu d’esti asuntu tan importante pa tolos asturianos y asturianes, asina como la inxerencia más deslleal nes competencies del Gobiernu del Principáu, la Fundación Príncipe d’Asturies y l’Ayuntamientu d’ Avilés. L’últimu puntu de la moción aprebada dexa en manes del alcalde de la villa l’Adelantráu la posibilidá d’entamar les acciones xudiciales y administratives que pudieran precisar la defensa del Ayuntamientu d’Avilés “en toles competencies plenaries a les que se refier esta propuesta”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...