Portada Cine El Muséu de George Lucas va tar en Los Ánxeles

El Muséu de George Lucas va tar en Los Ánxeles

by redacción asturnews

El Muséu d’Arte George Lucas, ceador de la saga galáctica Star Wars, va tar allugáu en Los Ánxeles, tal que anunció’l pasáu martes el conseyu d’alministración del Lucas Museum of Narrative Art , un ambiciosu proyectu que se va llevar a cabu nel parque Exposition de la ciudá.

D’esta manera, quedaba derrotada San Francisco, la otra gran urbe onde s’embaraxaba la so construcción, y desfacer por completu la opción de Chicago tres meses de discutiniu.

El proyectu del billón de dólares va presentar la colección personal del productor cinematográficu, que va celebrar la narración visual nuna esperiencia multimedia, incluyendo pintura narrativa, ilustración, fotografía, cine, animación y arte dixital. La xunta dixo que’l proyectu va representar “unu de los museos d’arte más imaxinativu ya inclusivos del mundu, un destín global del que tolos angelinos y californianos van sentise arguyosos “, declararon el martes.

La esposición creada por MAD Architects, que tamién foi celebrada con entusiasmu en redes sociales pol alcalde Eric Garcetti, va cuntar con más de 9.000 metros cuadraos de superficie y más de 28.000 metros cuadraos de zona verde.

Tamién te podria gustar