Portada Plástiques El Muséu de Belles Artes presentó una esposición de les ilustraciones d’Ensin Párpagos

El Muséu de Belles Artes presentó una esposición de les ilustraciones d’Ensin Párpagos

by asturnet

Pepe Monteserín, autor del cuentu n’asturianu ‘Ensin párpagos’, xunto a Antonio Acetal, el creador de les maquetes, presentaron ayeri la esposición sobre’l llibru que va durar un mes y que va contar con un cuentacuentos nes mañanes de los sábados y domingos. La muestra va exhibise na segunda planta del Muséu de Belles Artes d’Asturies.

Antonio Acebal firmó que nunca pensare en poder realizar una esposición d’esti cuentu, y mostróse mui satisfechu col resultáu de la esposición, con “un montaxe mui cenciellu qu’encaxa colo que quieren tresmitir les pieces”.

Pal autor del cuentu, Pepe Monteserín, el so nome debería apaecer en “lletres mui pequeñes” y ser el nome d’Antonio Acebal el qu’ocupare una mayor parte na obra puesto que-y paez “un pocu inxustu” y agradeció al artista que lu colocare “nesta peaña que son les sos ilustraciones”.

Roberto González-Quevedo, secretariu de l’Academia de la Llingua, recibió’l agradecimientu per parte del Director del Muséu tres la cesión de los derechos del llibru, y afirmó n’asturianu que ye un cuentu que “se viende y presta muncho”.

Pal conceyal de Cultura del Ayuntamientu d’Uviéu, José Suárez Arias-Cachero, “ye una manera de rellacionar el muséu más tovía con Asturies y pol tipu de temática del cuentu completar les actividaes que la direición de la pinacoteca tien dirixíes a atrayer a los neños al mesmu”. Consideró que ye una iniciativa “mui interesante dende’l puntu de vista artísticu y mui interesante dende’l puntu de vista d’unificación del asturianu”.

La directora xeneral de la Promoción Cultural y Política Llingüística, Consuelo Vega Díaz, afirmó tar encantada cola esposición puesto que “se muestren tres poderosos elementos culturales d’Asturies que son la llingua asturiana, la lliteratura y les artes plástiques en xeneral”.

Tamién te podria gustar