Portada Plástiques El Muséu de Belles Artes amuesa yá’l “Retratu d’Adela Carbone”, de José Ramón Zaragoza

El Muséu de Belles Artes amuesa yá’l “Retratu d’Adela Carbone”, de José Ramón Zaragoza

by asturnet

La Conseyera de Cultura y Turismu del Principáu, Mercedes Álvarez González, inauguró la selmana pasada’l cuadru “Retratu d’Adela Carbone”, del José Ramón Zaragoza, nel Muséu de Belles Artes d’Asturies. Al actu tamién acudieron el Direutor Xeneral de Patrimoniu Cultural, José Luis Vega, el Direutor del Muséu, Emilio Marcos Vallaure y dellos miembros de la xunta rectora del centru autonómicu.

José Ramón Zaragoza ye ún de los más importantes pintores asturianos del primer terciu del sieglu XX, compañeru de xeneración d’Evaristo Valle y Nicanor Piñole. Entamó los sos estudios na Escuela de Belles Artes d’Uviéu que completó na Escuela Especial de Pintura, Escultura y Grabáu de Madrid, y con Luis Menéndez Pidal. En 1904 consiguió por oposición la beca de pintura en Roma, onde entró en contautu col simbolismu divisionista qu’entós entamaba’l so camín n’Italia. En 1915 afincóse en Madrid onde foi profesor de Dibuxu Artísticu na Escuela d’Artes y Oficios, y na de Belles Artes de San Fernando. En 1925 decoró los techos de la planta baxa del Círculu de Belles Artes, la so obra más conocida.

El Muséu tien la so obra maestra, el gran “Tríptico de Prometeo”, robláu en Roma, en 1908, que tuvo espuestu permanentemente hasta qu’hubo qu’ocupar la sala p’acoyer l’Apostoláu del Greco.

el retratu de la famosa actriz italoespañola Adela Carbone ye totalmente carauterísticu de la elegancia y del coloríu qu’algamó esti xéneru. El Muséu Nacional del Teatru, n’Almagro, conserva otru retrato de Zaragoza de la mesma actriz de 1916.

Nel actu tamién se presentó la escultura “Inmaculada” de Luis Fernández de la Vega. La talla ye del sieglu XVII y va esponese nuna de les sales dedicaes al arte barrocu.

Tamién te podria gustar