Portada Educación El Montedeva de Xixón ye’l primer colexu d’España que prohibe llevar ‘reló espía’

El Montedeva de Xixón ye’l primer colexu d’España que prohibe llevar ‘reló espía’

by redacción asturnews
Foto: amika san (https://www.flickr.com/photos/amika_san/)

El Montedeva de Xixón vieno acabante ser el primer colexu d’España que prohibe llevar el famosu ‘reló espía’. Tratase d’un reló que ye capaz de faer llamaes d’emerxencia, sacar semeyes, grabar vídeu, alcontrar al portador y, inclusive, activar estes funciones de forma remota.

El colexu Montedeva de Xixón foi’l primeru en decidir que los sos alumnos nun van poder llevar esti ‘reló espía’ al centru. El primer día de clase tres les vacaciones de Navidá, una alumna de quintu de Primaria sacaba semeyes a les sos amigues nel patiu col so reló cuando una profesora alvirtió lo qu’asocedía. Abrióse un bancia ente el profesores, que concluyeron qu’énte los problemes en materia de protección de datos y derechu a la imaxe que xeneraba esti tipu de reló yera meyor que los alumnos dexar en casa. Foi’l primer centru en faelo, una y bones la Conseyería d’Educación nun reguló nada al respeutu.

Dende’l Montedeva, el so director, Miguel Marcos, aportuna na importancia d’aprender a convivir cola tecnoloxía. Ello ye que «en clase usamos ‘smartphones’, cuando tienen xuna utilidá pedagóxica». Nun se trata de demonizar l’aparatu. «Tolo tecnolóxico tien el so llau positivu y negativu. Más que de prohibir tratar d’educar, tou depende de la so utilidá y manexu. Y si l’añu que vien camuda la situación y vémos-y aplicaciones pedagóxiques, vamos dexar, pero güei nun tien sentíu», esplica.

Tamién te podria gustar