Portada Comunicación El modelu d’Asturnews preséntase en sociedá na Selmana de los Medios Dixitales de Vilanova

El modelu d’Asturnews preséntase en sociedá na Selmana de los Medios Dixitales de Vilanova

by asturnet

El modelu informativu y de negociu del diariu cultural dixital en llingua asturiana Asturnews presentóse güei en Vilanova i la Geltrú dientro’l programa de la Selmana de los Medios Dixitales que se desendolca entamada pola UPC y el Grup de Periodistes Digitals. La política de Copyleft d’esti diariu, el so enfotu didáuticu y el formatu informativu ya hipertextual qu’emplega foron la cadarma d’una de les ponencies presentaes.

El director d’Asturnews, Próspero Morán, fizo una curtia descripción de les calterístiques principales de la publicación dixital y desplicó l’adaptación de la mesma al enfotu normalizador que dende’l puntu de vista llingüísticu se plantega’l diariu dixital en llingua asturiana. La cadarma informativa y la orientación na xestión de los conteníos, amás d’otres cuestiones que cinquen al calter periodísticu del proyeutu y a la segmentación de l’audiencia, foron les estayes cimeres de la presentación, que pue descargase equí pa la so visualización, xunta una grabación completa de la intervención de Próspero Morán.

El programa d’esti xueves 23 de setiembre de la Selmana de los Medios Dixitales de Vilanova i la Geltrú entamaba cola tema ‘Estudis de viabilitat dels projectes empresarials per segmentació d’audiències’, nel que’l director d’Asturnews intervenía xunta Albert Cuesta, de CanalPDA.

Darréu d’ello falábase de la personalización de los conteníos con Vin Crosbie (de Digital Deliverance); del periodismu participativu, con Sílvia Llombart (laMalla.net), Chris Willis y Shayne Bowman (Informe WeMedia); y de la sindicación de conteníos, con David Poblador (Puntbarra.com) y Christian Serarols (iMente).

L’alderique sobro los nuevos modelos de periodismu dixital treslládase a Cataluña

Tamién te podria gustar