Portada Educación El MIR educativu podría durar dos años y desenvolvese en centros singulares

El MIR educativu podría durar dos años y desenvolvese en centros singulares

by redacción asturnews
Foto: Ministerio de Defensa (https://www.flickr.com/photos/mindefensa/)

El ministru d’Educación, Íñigo Méndez de Vigo, aseguró esta selmana que l’oxetivu del MIR educativu, que podría durar dos años, ye formar y atraer a los meyores, polo que’l sistema d’accesu va ser estable, coherente y va cuntar col sofitu de los meyores docentes al traviés d’una rede de centros educativos singulares.

Íñigo Méndez de Vigo desplicábalo nel Plenu del Congresu, en respuesta a la diputada del grupu popular Sandra Moneo, sobre los oxetivos qu’escuerre la propuesta d’un MIR n’educación fecha apocayá por Méndez de Vigo por que se incluya nel pactu educativu que se ta axustando nel Parlamentu.

Les afirmaciones del ministru prodúcense dempués de que’l martes Ciudadanos rexistrara na Cámara baxa una proposición non de llei pa la implantación d’un sistema de selección y formación del profesoráu denomináu Docente Internu Residente (DIR), basáu nel MIR de los facultativos. El líder de Ciudadanos, Albert Rivera, recordó qu’el MIR educativu yera unu de los puntos del pactu de investidura ente la so formación y el PP y acusó al Gobiernu de «inmovilismu» nesti asuntu.

«Queremos copiar aquello que funciona bien nel nuesu país», aprofió Méndez de Vigo sobre l’ésitu del MIR sanitariu, nel que se va basar l’educativu. Esplicó qu’esti proyectu de dos años va asitiar los aprendizaxes de la formación inicial de los docentes y les competencies riquíes pal exerciciu profesional. «Viennos col cuentu del MIR educativu cuando lo que quier ye pagar menos a el profesores y profesores nuevos», señaló, pela so parte, la diputada de Podemos Ione Belarra. Méndez de Vigo repitió que ye «una propuesta bona» y recordó a Podemos que nel puntu 145 del programa de Podemos falase d’un «ampliu periodu de práctiques» na formación del profesoráu.

L’oxetivu del MIR educativu, según Méndez de Vigo, ye una carrera profesional basada nos principios de méritos, capacidá y suxeta a evaluación, lo que ta en llínea coles conclusiones del Conseyu de la Unión Europea de mayu de 2014. Va Dir empobináu en primer llugar a la formación y va trabayase cola universidaes; amás, va haber un periodu de practiques en contestos reales y formación permanente. «Queremos una meyor formación pa la captación y el talentu», dixo’l ministru.

Tamién te podria gustar