Portada Sociedá El Ministeriu de Sanidá echa p’atrás el proyectu de Llei del alcohol

El Ministeriu de Sanidá echa p’atrás el proyectu de Llei del alcohol

by asturnet

La Ministra de Sanidá, Elena Salgado, echó p’atrás l’anteproyectu de la llei del alcohol que recibió grandes crítiques por parte de los productores de sidra. Salgado anunció la retirada del proyectu de llei pa evitar “que se coniverta nun instrumentu de confrontación electoral”.

La llei que se promovía dende’l Ministeriu de Sanitaria tenía como fin aplicar medíes restrictives del consumu de sustancies alcohóliques, axuntandoles dientro de los mesmos parámetros de riesgu ensin distinguir ente la graduación alcohólica o la tradición de la producción. Ente los asuntos más polémicos del proyectu, agora retiráu, figuraben la prohibición del consumu d’alcohol n’espacios recreativos lo que podría significar la desparición de les espiches o de les fiestes tradicionales asturianes.
La introducción de la sidra dientro de la normativa que s’impulsó dende’l Gobiernu español recibió grandes crítiques por ser la sidra una de les bebides alcohóliques de producción tradicional de menor graduación, 6 graos, en comparación col vino, 12 graos.

L’anteproyectu de llei tenía como fin evitar el consumu de sustancies alcohóliques por parte de menores pa lo que desenvolvía una serie de restricciones de la publicidá d’estes bebides dientro de los medios de comunicación. Asina imponía un horariu d’emisión de los espacios publicitarios de sustancies alcohóliques na televisión y radio pa evitar que na franxa horaria infantil estos anuncios comerciales nun se pudieren emitir.
La cercanía de la retirada del anteproyectu de llei de les elecciones autonómiques y municipales provoca que los sectores afectaos n’Asturies nun baxen la guardia énte la posibilidá de que pasáu’l periodu electoral el Ministeriu de Sanidá vuelva a presentar un anteproyectu de característiques similares al agora retiráu.

Tamién te podria gustar