El Ministeriu de Cultura mercó mil obres y oxetos pa los sos museos en 2018

El Ministeriu de Cultura mercó mil obres y oxetos pa los sos museos en 2018
05 xunetu 09:02 2019 Imprimir

El Ministeriu de Cultura adquirió un total de mil nuevos bienes culturales por un valor de 855 000 euros mientres 2018 que na so mayoría yá formen parte de les colecciones de les sos 16 museos nacionales, y ente les que destaquen una escultura de Pedro de Mena y una butaca de -y Corbusier.

Na so mayoría tratase de cartes, diseños, dibuxos y litografíes que yá formen parte del patrimoniu que se curia nos museos nacionales, según señala nuna nota’l Ministeriu de Cultura. Ente los fondos destaquen la escultura “San José con neñu Jesús”, de Pedro de Mena, una figura en madera policromada del sieglu XVII que la so alquisición xubió a 150 000 euros, y que ta destinada al Muséu Nacional d’Escultura, onde va completar la obra del escultor. Y tamién figura un prototipu de la butaca Fauteuil B301, creada por -y Corbusier, Pierre Jeanneret y Charlotte Perriand, tou un iconu del diseñu modernu, que va engrosar la colección del Muséu Nacional d’Artes Decoratives.

Los museos nacionales españoles tamién recibieron, mientres 2018, 421 bienes al traviés de donaciones particulares, con una valoración cercana a los 200 000 euros. Ente ellos atopen los semeyes de Pilar Ordeig y Xacintu Galaup (1845), del pintor Rafael Tegeo, que van colgar de les parés del Muséu del Romanticismu, y un álbum de cromos de la lliga 1967-1968, que va engrosar los fondos del Muséu del Traxe.

Esti muséu, que los sos fondos tán destinaos a recuperar y caltener la memoria colectiva de la sociedá española con oxetos de la vida cotidiana, recibió casi la metá del total de les donaciones. Les 10 obres más relevantes tán disponibles dende güei na web del departamentu (sol epígrafe Nueves alquisiciones 2018).

  Categories: