Portada Conceyos El Martes de Campu 2018 va concentrar 4.000 persones nel Campu San Francisco

El Martes de Campu 2018 va concentrar 4.000 persones nel Campu San Francisco

by redacción asturnews

El presidente de la Sociedá Protectora de La Balesquida, José Antonio Alonso Menéndez, presentó esti llunes los festexos y actividaes que la entidá preparó pa esta selmana, y que van rematar cola celebración del Martes de Campu’l próximu día 22. Conciertos, xuegos infantiles, esposiciones y la tradicional Cabalgata del Heraldu configuren un programa sobro’l que Menéndez fixo especial fincapié pola so amplitú. El presidente de la sociedá destacó’l “gran esfuerzu” qu’invirtieron pa sacalo adelantre. “Queremos que los uvieinos siéntanse cada vez más integraos”, afirmó, espresando de la mesma el deséu de que los romeros coman el bollu nel Campu San Francisco y que nun se vaigan a otru llau”. Con esi envís, van habilitar 200 meses y 1.000 sielles para acoyer a toos aquellos que s’averen. “Son 88 años cumpliendo y en cada edición queremos superanos”, detalló al respeutu Carmen Villaverde, vocal de l’asociación. La celebración de La Balesquida nun se va amenorgar, poro, a la degustación del bollu y la botella de vinu, de los que se van partir más de 4.000, siendo destinaos 200 y les demasíes a la Cocina Económica, que “satisfacerán a los cielos la boca más esquisitos”, tal como apuntó Villaverde. Va haber amás una pergrande programación que va dir dende’l 15 al 22 de mayu.

Unu de los platos fuertes va ser la Cabalgata del Heraldu, el día 20 de mayu, que va cada vegada “más allá”. Anguaño va incluyir xuna exhibición de cetrería y un espectáculu de malabarismu. Amás, el so itinerariu foi ampliáu. Tocantes a los conciertos, “el clásicu” protagonizáu pela Banda de Música Ciudá d’Uviéu va cuntar con una collaboración inédita, la del grupu Flamencu Vivu”. Xuntos van interpretar la última pieza de les que se van sonar nel patiu del edificiu históricu de la Universidá d’Uviéu’l día 21. Tampoco se va escaecer el nomamientu del Sociu d’Honor 2018, que recai en don Santos Muñoz Diez; el Mercáu Medieval, que se va celebrar na plaza de la Catedral mientres la fin de selmana; o’l Sábadu infantil”, que va enllenar el Campu San Francisco d’actividaes para los más pequenos como xuegos, talleres y un tren infantil.

Los miembros de la Sociedá Protectora de La Balesquida tamién aprovecharon la ocasión pa presentar l’anuariu d’esti añu, que “sigue la llínea de los anteriores”. Na portada consta una obra de Celia Díaz Alonso, ente que la contraportada corrió al cargu de Benignu Arias, con una pintura que representa la capiya de La Balesquida.

Tamién te podria gustar