Portada Conceyos El magu Yunke va traer so espectacular y fantásticu ‘Esconxuru’ al Palacio Valdés en febreru

El magu Yunke va traer so espectacular y fantásticu ‘Esconxuru’ al Palacio Valdés en febreru

by redacción asturnews

Nel marcu de la programación que propón el Teatru Palacio Valdés pa celebrar el so primer centenariu, la maxa va tener un espaciu especial, cola actuación de Yunke, consideráu como unu de los magos más prestixosos ya internacionales d’España. El sábadu 29 de febreru va xubir a les tables del coliséu avilesín col so espectáculu ‘Esconxuru’, a les 19.30 hores.

Les entraes punxéronse a la vienta esta selmana, con precios dende los 15 euros polo xeneral (10 na zona de visibilidá amenorgada); 18 nos Palcos del primer y segundu pisu, y nes Butaques del segundu pisu, y de 20 nel Patiu de butaques, los Palcos de Platea y Butaques del primer pisu. Pueden adquirise nes canales habituales, les taquilles de la Casa de Cultura, los Caxeros de Liberbank, el teléfonu 902 106 601 y vía telemática al traviés de https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes y en la mesma web del teatru, www.teatropalaciovaldes.es.

Mientres una hora y venti minutos Yunke espón les sos últimes creaciones máxiques con un espectáculu pa tolos públicos que ye únicu n’España y nel que los asistentes formen parte en tou momentu del mesmu, vivir de barganal y facer so…. van ver tan de barganal que nun van dar creitu.

Sobro l’escenariu Yunke va esplegar un repertoriu de númberos con muncha fuerza y espectacularidá y tampoco van faltar tienros xuegos que van faer les delicies de grandes y non tan grandes. Los sos númberos producen nel espectador un abanicu de sensaciones que van dir de la incredulidá a la fascinación, pasando pola incertidume y la tensión del intre, acompañáu por tou momentu con una fuerza y un ritmu impresionantes. Tratar d’un tipu d’ilusionismu que ye únicu n’España.

‘Esconxuru’ ye l’espectáculu onde Yunke presenta les sos meyores ilusiones, les sos últimes creaciones máxiques ya hipnótiques y les que lu llevaron a ser unu de los más reconocíos magos del mundu. L’ilusionismu enxareyar cola música y xuna impecable puesta n’escena, qu’arriquez la interacción col públicu.

Yunke ye un innovador de la maxa, inventor d’ilusiones y ceador de mecanismos máxicos. Llevó la so maxa a los cinco continentes y participa en programes de televisión per tol mundu. Concretamente n’España pasó por El Formigueru” (Antena3), “Por arte de barrabiellu” (Antena3), “Nada x equí” (Cuatro), “Sabor a ti” (Antena3), “Telepasión” (TVE), “Luar” (TVG), “Gran hermanu” (Tele5), “Con un par… de chancies” (TVE), “Shalakabula” (Canal 9), “Telemadrid” (Andalucía TV), “Especial Navidá” (TVE), “Sessió hipnòtica” (Canal 9), “El Show de Flo” (TVE) o Bona nit  (Canal 9).

A lo llargo de la so carrera collechó numberosos galardones ente los que s’atopen el títulu de Campeón d’España de maxa. Tamién foi premiáu pola FISM nos campeonatos mundiales de maxa, Mandrakes D’or, Mención d’Honor de la Familia Real de Mónaco, o’l Premiu Mundial de Maxa 2018.

Tamién te podria gustar