Portada Lliteratura El maestru de la narcoliteratura Don Winslow algama’l premiu Carvalho 2022

El maestru de la narcoliteratura Don Winslow algama’l premiu Carvalho 2022

by redacción asturnews

L’escritor estadounidense Don Winslow, autor de la triloxía del narcotráficu qu’empecipió con ‘El poder del perru’, ganó’l XVII Premiu Pepe Carvalho que reconoz toa una trayectoria y que concede’l Conceyu de Barcelona. El galardón va apurrise, como ye tradicional, nel marcu del festival BCNegra, que se va celebrar del 3 al 13 de febreru de 2022.

El galardón, que premia la carrera d’autores nel ámbitu de la novela negra, va apurrise’l 10 de febreru nel Saló de Cent, tres la pasada edición de 2021, en que per primer vegada na hestoria del Carvalho el galardonáu, naquel casu la novelista estadounidense Joyce Carol Oates, nun pudo recibilu presencialmente por causa de la pandemia.

El xuráu del Premiu Carvalho destacó que Don Winslow (Nova York, 1953), “maestru contemporaneu de la novela negro y gran cronista de la realidá”, forxó ” una obra monumental para retratanos el mundu, yá sía esplegando sagues que tomen xeneraciones, de cutiu dures de lleer, imprescindibles, yá sía con obres singulares que emanan de la realidá para convertise n’implacable puñada lliteraria”.

Tamién remarcó’l xuráu “la capacidá de Don Winslow pa tresformar la investigación y l’información en materia de creación, pa presentar en formatu de ficción (de ficción realista), crudamente, directamente, magistralmente, dalgunos de los defectos estructurales de les sociedaes occidentales. La corrupción policial y político, los cárteles de la droga, los sos efectos, la guerra puerca, la hipocresía bien pensante son esplicaos a les noveles de Winslow dende’l puntu de vista del policía, el traficante, el yonqui, con información directa, caltriante, vívida. Ensin filtros. Ensin artificiu. Con ambición alta y voluntá d’impactu. Y consiguir”.

Tamién te podria gustar