El llunes 26 entama otra edición de “!Peor Imposible!” en Xixón

22 agostu 08:44 2013 Imprimir

La nueva edición del ciclu “!Peor… ¡Imposible!'” que va desenvolvese dende’l llunes que vien hasta finar agostu nel Centru Cultural Antiguu Institutu de Xixón, va recoyer más d’una ventena de películes y delles meses redondes y presentaciones que busquen defender el cine de serie B y qu’esti añu recueyen enfrentamientos ente héroes como Godzilla, Bruce Lee, Superman y delloos otros.

El festival recueye dende 1999 una programación de películes de presupuestos baxos, homenaxeando a los directores y actores más infravaloraos del panorama cinematográficu.

El ciclu ‘Peor… ¡Imposible!’ ye un referente n’Asturies, algamando en 2012 los 4.000 espectadores, cifra que se quier superar nesta nueva edición presentada esta selmana polos sos responsables y Carlos Rubiera, conceyal de Cultura de Xixón.

Dientro la programación destaquen esti añu películes como “Bruce Lee contra los halcones negros’, ‘Bolt, axente truenu’ o ‘Serie B’, un homenaxe al cine B de los años 70 dirixíu por Richard Vogue, que estará presente en la proyección.

  Article "tagged" as:
  Categories:
Loading Facebook Comments ...