Portada Música El llaniscu Diego Purón va ser el primer músicu d’España n’acceder a los World Solo Drumming Championships

El llaniscu Diego Purón va ser el primer músicu d’España n’acceder a los World Solo Drumming Championships

by asturnet

El tamboriteru llaniscu de la Banda de Gaites de Villaviciosa, Diego Purón, va ser el primer asturianu y el primer músicu del Estáu Español n’acceder al “World Solo Drumming Championships”, los mundiales oficiosos de tamboriteros, qu’esti añu se celebren en The Glasgow Caledonian University, el 27 d’Ochobre.

El “World Solo Drumming Championships” ye un campeonatu que se celebra tolos años dende la Segunda Guerra Mundial y desde valora al tamboriteru que meyor acompangue la melodía tocada pol gaiteru que fai pareya con elli. Esa ye la so calterística cimera, ya que ye un campeonatu de solistes que nun consiste en tocar solu, sinon nuna especie de concursu de pareyes de gaita y tambor, nel que namái se valora al tamboritero. Na competición tiénse en cuenta la técnica, la espresividá, los matices y la esactitñu cola qu’encaxe’l toque cola melodia. El concursu fo ganáu 16 veces, na so historia recién, pol gran tamboriteru Jim Kilpatrick, leyenda viva y xefe de percusión de “The House of Edgar Shotts&Dykehead Pipe Band”, una de les bandas más nomáes na historia. L’añu pasáu celebrose en Belfast y ganolu un mozu irlandes, Steven MacWirther, quedando segundu clasificáu’l 16 veces campeón.

Esti añu celebrase en Glasgow, en The Glasgow Caledonian University, el 27 d’Ochobre, col so tradicional sistema de liguilla: hai cuatro grupos de 18 competidores en ca grupu y pasen los cuatro primeros a semifinales. Nesi momentu fainse dos grupos de semifinalistes y aparte de los 8 procedentes de la fase previa súmense seis competidores mas en ca grupu, que son los 12 finalistes del añu anterior. D’estos dos grupos de semifinales sal el grupu finalista formáu por doce competidores.

Ye obligatorio interpretar musica escocesa y llevar preparaos tres sets de musica escocesa, sorteándose minutos enantes de tocar el qu’hai que interpretar. Diego Purón ye’l primer asturianu y primer músicu del Estáu Español, que participa nestos mundiales oficiosos de tamboriteros.

Tamién te podria gustar