Portada Sociedá El líder xixonés d’IX Montes Estrada diz que nun se puede pidir a la coalición “quemase a lo bonzo” pola oficialidá

El líder xixonés d’IX Montes Estrada diz que nun se puede pidir a la coalición “quemase a lo bonzo” pola oficialidá

by asturnet

El responsable políticu d’Izquierda Xunida en Xixón y vicealcalde d’esi conceyu, Jesús Montes Estrada ‘Churruca’, afirmó que nel asuntu de la oficialidá: “nun se nos pueden pidir xuegos malabares nin que nos quememos a lo bonzo”. El líder local de la coalición reconoció les dificultaes énte la negociación col PSOE del nuevu estatutu y tocante a la inclusión del asturiano oficial señaló que “sabemos perfectamente que van dicinos non”.

En declaraciones al diariu El Comercio ‘Churruca’ enarboló la representación numérica d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies nel parlamentu autonómicu pa enfocar con realismu la prósima negociación de la reforma estatutaria: “con cuatro diputaos nun se nos pueden pidir xuegos malabares”, dixo. Respective a la verdadera responsabilídá de nun incluir la cooficialidá del asturiano nel nuevu testu manifestó que “nun se trata de que n’IX-Bloque por Asturies nos quememos a lo bonzo sinón de que la mayoría de los asturianos sepan que son les dos fuerces mayoritaries les que s’oponen”.

Tamién te podria gustar