Portada Mundu El líder de syriza, Alexis Tsipras, considera so candidatura una oportunidá histórica

El líder de syriza, Alexis Tsipras, considera so candidatura una oportunidá histórica

by asturnet

El máximu responsable de la formación griega Syriza, Alexis Tsipras, señaló güei que la so elección como candidatu a la presidencia de la Comisión Europea nel IV Congresu del Partíu de la Izquierda Europea (PIE), que se clausuró güei, constitúi “una oportunidá histórica” pa la izquierda del continente de presentar la so propuesta “frente a aquellos que construyeron esti modelu d’Europa”.

Sobre esta cuestión, el francés Pierre Laurent, qu’encara dende güei un nuevu mandatu de tres años al frente del PIE, defendió que la candidatura de Tsipras “va ser un preséu p’aprucir nel alderique européu de manera combativa”.

Dambos dirixentes realizaron estes declaraciones xuntu al coordinador federal d’Izquierda Xunida, Cayo Lara, demientres la rueda de prensa ufiertada con anterioridá a les votaciones de la clausura del congresu, desenvueltu dende’l pasáu vienres nel Hotel Auditórium de Madrid.

Tsipras sorrayó que la so candidatura “nun ye namái simbólica pal pueblu griegu”, que se convirtió “na cobaya del continente”, nin ye una candidatura “que represente a los pueblos del sur, sinón a tolos pueblos”. Al so xuiciu, n’Europa “nun hai llendes xeográfiques, pero sí llendes ideolóxiques y programátiques”, polo que la so candidatura “representa a toles fuerces d’izquierdes del continente”.

Alexis Tsipras, que recibió’l sofitu como candidatu a presidir la Comisión Europea de daqué más del 84% de los delegaos del congresu, agoró que les próximes Elecciones Europees de mayu de 2014 “van decidir l’aldu y el camín de la Europa que se ta construyendo” y que, por ello, “son unes elecciones crítiques ya importantes” pa la izquierda europea.

Tamién te podria gustar