El Koku la Manzana anima la nueche tapiega nel FIDO

19 agostu 10:54 2010 Imprimir

A les doce la mañana va entamar una xornada más del Festival Intercélticu d’Occidente, con un taller musical de repertoriu tradicional del Occidente d’Asturies pa curdión, a cargu del músicu David Varela. Va Ser nel auditoriu de la Casa de Cultura. A les cuatro, nuna sala del Institutu Marqués de Casariego va prouectase un vídiu sobre tradiciones asturianes; y a les seis, va conocese’l ganador del concursu de postres típicos.

Na XIV edición del concursu de postres típicos los participantes tienen de presentar los sos trabayos y dar los sos datos personales según nome del so postre. Dempués tendrán de retirase a la espera de la deliberación del xuráu que va tar integráu por reputaos hosteleros y reposteros del conceyu. Va Ser nuna sala del Institutu Marqués de Casariego (xunto al parque)

A les 19:00 hores van presentase les bandes de gaites Willwood (Escocia), Banda de gaites do concello de Verea (Ourense) y banda de gaita Soto Rei, que lleguen a la villa. A les siete ye la presentación oficial en presencia de les autoridaes llocales y del Gobiernu d’Asturies. Darréu les bandes animen el centru de la villa.

A les ocho l’auditoriu de la Casa de Cultura va acoyer la proyección del DVD cola hestoria de la Banda de Gaites Faro de L.luarca que lleva por títulu “Diez año allumando Asturies”. De siguío va proyectase’l tráiler de la última película del cineasta valdesanu JK Álvarez. La xornada remata con Verbena tradicional nel muelle de muria y col grupu El Koku La Manzana.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...