Portada Música El K-Pop de BTS y el poder llatinu de Karol G trunfen nos EMA de MTV

El K-Pop de BTS y el poder llatinu de Karol G trunfen nos EMA de MTV

by redacción asturnews

Con un novedosu formatu, la 27ª gala de los Europe Music Awards (EMA) de MTV, con “shows” en diferíu dende diversos puntos del planeta, fizo una repartida de premios qu’incidió en dos epicentros musicales ayenos a la hexemonía anglosaxona: el talentu llatino y el K-Pop.

El mayor númberu de trofeos foi a manos de BTS, el xigante mundial surdíu de Corea del Sur: “meyor cantar” por “Dynamite”, “meyor grupu”, “meyores fans” y “meyor directu online”, un actu de xusticia yá que el “streaming” de pagu revelar con ellos como una alternativa millonaria a falta de conciertos en vivu. En dulda queda por qué, con esa baza, el septetu nun actuó nesta ceremonia.

La vieya Europa dexóse seducir coles mesmes polos ritmos calientes del otru llau del Atlánticu, colos medillenenses Maluma y Karol G como dos de los protagonistes de les sos esperaes actuaciones, el primeru dende una terraza con vistes de rascacielos para’l so gran ésitu “Hawai” y la segunda acompañada de motoristes y coches d’estilu vintage de los años 60 para interpretar “Bichota”.

Amás, la de 2020 foi la primer ceremonia na que s’apurrió un galardón al meyor artista llatinu”, que foi a manos d’esta colombiana, acreedora tamién de la “meyor collaboración” pola so tema “Tusa” al pie de Nicki Minaj.

“Tola vida suañé con estes coses y siéntome superorgullosa de representar a la mio comunidá. Gracies por acompañame nesti procesu. Esto ye para los llatinos y para tol mundu, porque anque esti nun sía’l so idioma o la so cultura, la xente esfruta de la música, que nos xune a toos”, celebró nel so discursu.

Lady Gaga, quien partía como máxima favorita con 7 candidatures, materializó’l premiu a meyor artista”, ente que el de “meyor vídeu” foi para Dj Khaled por “Popstar”, el so cantar con Drake, n’una competencia na que inexplicablemente nun figuraba como aspirante’l trabayu de la productora española Canadá para Dua Lipa en “Physical”.

Ente el sangre fresco, la ubicua Doja Cat foi coronada “artista revelación” y Yungblud llevóse el so primera EMA, concretamente na categoría de “meyor push” (que premia a los talentos nuevos polos qu’apuesta personalmente MTV), ente que H.Y.R. recibió xuna distinción a “meyor vídeu con mensaxe positivu” por I Can’t Breathe”.

Por estilos, fueron escoyíos Cardi B “meyor artista de hip-hop”, Coldplay (artista rock), Hayley Williams (artista alternativu), David Guetta (música electrónica) y Little Mix (pop), quien exercieron de anfitrionas de la gala, anque en formatu de tríu per enfermedá de Jesy Nelson, según esplicó la organización.

Enlatadas, ensin el plizcu del directu, les actuaciones nun tuvieron polo xeneral la fuerza visual de les de la so ceremonia hermana de los Video Music Awards (VMA) de MTV, apurríos va unos meses siguiendo esta mesma fórmula pero con meyores resultaos.

Y eso qu’empezaron col ímpetu del “Say Guo” de Doja Cat, gatiando ente flores, pero actuaciones como les de les mesmes Little Mix o Alicia Keys asemeyáronse más a un mal videoclip qu’un directu.

La estadounidense apaeció cola cabeza dafechu cubierta por una malla de brillantes y sentada énte un pianu montáu sobro un tráiler que lu hai pasiáu alredor del Muséu Guggenheim de Nueva York mientres interpretaba “Love Looks Better”.

Si hubo un “show” más potente, col permisu de la moza Tate Mcrae, foi’l de Karol G, qu’utilizó “Bichota” pa proponer una escena bien cinematográfica, puru barriu ente reblincaes de motos, perros desafranaos, baillarinos y chispes de soldadures.

Tamién te podria gustar