Portada Música El II Festival Asturies Rock aconceya en Xixón los soníos más contundentes de la escena hard del país

El II Festival Asturies Rock aconceya en Xixón los soníos más contundentes de la escena hard del país

by asturnet

Xixón ye’l llugar escoyíu pola organización del Festival Asturies Rock pa la so segunda atopada qu’empieza na tarde d’esti viernes 3 y va siguir a lo llargo de la tarde-nueche del sábadu 4 na Sala Álbeniz. Ocho bandes d’estremaes opciones musicales que tienen en común la preferencia polos soníos fuertes del rock’n’roll y el tocar dende Asturies salvando les llendes. L’apoyu a les bandes del país ye un de los motivos que ficieron surdir esti festival qu’agora cumple la so segunda edición.

El menú del II Festival Asturies Rock inclúi na so sesión d’esti viernes les actuaciones de Xplainit, The Punishers, Electric Funeral y Ermitaños del Río. La hora de la cita, a les 18.00 hores pa en delantre, y el sitiu, la Sala Albéniz de Xixón. El programa del sábadu 4, empieza a la mesma hora y ufierta nesta segunda sesión a otres cuatro bandes asturianes: Aprieta’l Kulo, S.t.i.g.m.a.t.a., Skontra y Amon Ra. El mesmu sábadu pela nueche va celebrase una fiesta de pieslle del festival nel bar El Duende de Cimavilla a partir de la medianueche.

Amás de les actuaciones de les ocho bandes a lo llargo de los dos díes van poder vese nel escenariu de la Sala Albéniz eshibiciones de Capoeira y perfomances teatrales. Los precios de les entraes del festival son de 3 euros pa la sesión de cada día y 5 euros el bonu pa el viernes y el sábadu. La organización considera esta entrada, de preciu cásique simbólicu, un donativu pa l’asociación cultural Asturies Rock, un colectivu nacíu pa fomentar y apoyar a los grupos que desenvuelven el so llabor nel nuestru país. El mesmu festival ta concebíu como una manera de potenciar el trabayu de les bandes asturianes y dalu a conocer tamién al públicu interesáu que pueda venir de fuera a participar de l’atopada. La primer edición celebróse l’añu pasáu en Pravia cola participación de catorce grupos, agora la organización escueye la ciudá playa como la sé del II Festival Asturies Rock y una sala con acústica y sona acreditada como ye l’Albéniz. El cartelu d’esta segunda atopada medra tamién en calidá y interés al ufiertar la posibilidá de ver en directo a bandes tan contundentes como The Punishers, S.t.i.g.m.a.t.a o Ermitaños del Río, xunta el punk-ska n’asturianu y con tastu a tierra brava de los imprevisibles Skontra. Un cartelu curiosu al que s’añede la presencia de grupos igual de gustosos pa ver en directo: Xplaintit, Electic Funeral, Aprieta’l Kulo y Amon Ra.

Tamién te podria gustar