Portada Música El II Concursu de Gaita de Xixón repartirá 1.600 euros en premios

El II Concursu de Gaita de Xixón repartirá 1.600 euros en premios

by asturnet

L’asociación cultural Banda de Gaites Noega y el Teatru Xovellanos de Xixón tán acabante de convocar en comuña el II Concursu de Gaita de Xixón, que va cellebrase del 22 al 28 de xunetu na Plaza Mayor de Xixón y que repartirá casi 1.600 euros en premios.

El concursu, pensáu pa la modalidá de solista, ta empobináu a gaiteros que, como muncho, cumplan los dieciocho años d’edá a lo llargo de 2004. Esos participantes quedarán encuadraos na categoría xuvenil y optarán a un primer premiu de 600 euros, mientres que los gaiteros menores de quince años concursarán n’infantil y podrán algamar, si ganen, un reconocimientu de 300 euros.

El plazu d’inscripción -que pue formalizase en persona nel teatru Xovellanos o por corréu- tá abiertu y finará el prósimu 14 de xunu. Les eliminatories empezarán el 22 de xunetu con pieces de llibre elección, en tantu que na final requeriráse-yos a los participantes na categoría infantil qu’interpreten La Muñeira’l Gaiteru Lliberdón, y los xuveniles habrán tocar como obligada la Muñeira de Remis.

Tamién te podria gustar