Portada Cine ‘El hombre de las mil caras’, Premiu Feroz del Festival de San Sebastián

‘El hombre de las mil caras’, Premiu Feroz del Festival de San Sebastián

by redacción asturnews

El hombre de las mil caras, d’Alberto Rodríguez, foi consideráu polos informadores de cine d’España presentes nel Festival de San Sebastián la meyor película a concursu de la Sección Oficial de la 64 edición del Festival.

Tratase del tercer premiu Feroz Zinemaldia de la AICE (Asociación d’Informadores de Cine d’España) y l’únicu de los que concede l’asociación pol que compiten tantu películes nacionales como estrayxeres, recordó güei el so presidente Pedro Vallín. L’actor Paco Llión apurrió’l galardón al productor de la cinta Paco Ramos y al actor Carlos Santos, qu’encarna al personaxe de Luis Roldán nel thriller políticu que robló anguaño Alberto Rodríguez, ausente del eventu por atopase yá rodando.

L’actor madrilanu, que dixo sentise en “una nube” por consiguir esti premiu, confesó qu’ayeri se pasó “una hora llorando” de la emoción tres el preestreno que tuvo llugar en Sevilla. Ye la segunda vegada que’l cineasta sevillanu resulta premiáu col Feroz Zinemaldia, una y bones l’añu antepasáu llevar con La isla mínima.

L’home de los mil cares ye una adaptación al cine d’un llibru del periodista Manuel Cerdán onde se narra en clave de ficción una parte de la vida del espía más famosu de la hestoria recién d’España, Francisco Paesa, dende’l momentu nel que la so vida cruciar col ex director de la Guardia Civil Luis Roldán.

Los premios otorgar l’asociación tres la votación secreta de toos el informadores miembros que cubren el Festival de San Sebastián y qu’escueyen ente toles películes qu’opten a la Concha d’Oru.

Tamién te podria gustar