Portada Música El hard rock de The Electric Alley desembarca na Factoría Sound

El hard rock de The Electric Alley desembarca na Factoría Sound

by redacción asturnews

Unu de los meyores espectáculos underground llega a la Factoría Sound. The Electric Alley va ser la única banda española que se xuba al escenariu nun cartelu que los sos principales protagonistes son los grupos estadounidenses. El hard rock de los  gaditanos con toques de soul, blues y dancie va abrir los conciertos del mes de mayu, esti vienres, día 6, a les 21.00 hores.

Nacíu a finales de 2012 y compuestu por cinco músicos, The Electric Alley llueu empezó a componer pal so primer álbum tituláu “Backward States of Society”. Inspiráu na música de los años 70, el cantar “Non Control” foi la tema principal de la tresmisión del Campeonatu Mundial de Fórmula 1 nes ediciones de 2014 y 2015. Amás, cinco tarrezas d’esti discu presentar na Canal F1 producíu por Movistar Tv.

El maduror musical llegó-yos con “Get Electrified”, el so segundu álbum, consideráu pelos medios especializaos españoles como xuno de los meyores discos del so xéneru en 2015. El cantar “A lonely Sun Story”, banda sonora del curtiumetraxe del mesmu nome, valió-yos una nominación en 2016 a los Premios ASECAN del cine Andaluz como meyor cantar orixinal. Esti segundu discu dexó-yos actuar en más de 50 shows por toa España y, n’avientu de 2017, gracies a l’ayuda de Teenage Head Music consiguieron espandir la so música per Francia, Holanda, Bélxica, Alemaña, Suiza y Eslovaquia.

En 2018 vuelven a la so esencia más clásica con “Turning Wheels”, añediendo toques de soul, blues, rock and roll y dancie a delles de les sos composiciones ensin desdexar el hard rock que los fixo famosos. El so cuartu álbum, que yá se ta preparando, va ser editáu por un nuevu sellu, Movistar Sound y promete ser una reblagada adelantre para la banda.

Quien alleguen a esfrutar del so talentu, van vivir la enerxía y la pasión qu’esta banda tresllada al públicu en cada conciertu. Amás, van atopar nos cantares de The Electric Alley aires de Led Zeppelin o The Black Crowes para Los Hellacopters, Blackberry Smoke o Mr. Big.

Tamién te podria gustar