Portada Escéniques El grupu de teatru Margen pieslla’l ciclu de teatru del Fontán con Xulia

El grupu de teatru Margen pieslla’l ciclu de teatru del Fontán con Xulia

by asturnet

El grupu asturianu de teatru Margen va echar el piesllu la selmana qu’entra al ciclu de teatru que l’Ayuntamientu d’Uvieu programó pa les nueches de los miercoles de los meses de xunetu y agostu na Plaza’l Fontán. La versión asturiana y n’asturianu de ‘La señorita Julia’ de Strindberg, fecha pol escritor Pablo Texón pa la compañía Margen, va poder vese’l miercoles 30 d’agostu a les once de la nueche.

L’acción del drama asítiase a finales del sieglu XIX nun llugar de la vieya Europa campesina. Na nueche máxica de San Xuan. Xulia, la fía y única heredera d’un señor rural, n’ausencia del padre baxa a beber y a bailar colos criaos cola fin d’olvidar el desaire que’l so prometíu-y fizo abandonándola. D’ehí pa en delantre desarróllase una acción enllena de tensiones dramátiques y emociones esceniques que la veterana maestría de los actores de Margen llogren caltener en tou momentu.

Verónica Gutierrez, Jose Antonio Lobato y Ángeles Arenas, dirixíos por Arturo Castro, van ser los encargaos de dar vida a los personaxes del drama de Strindberg, nuna versión del so clásicu “La Señorita Julia” ellaborada por Arturo Castro y Jose Antonio Lobato y tornada al asturianu pol escritor Pablo Texón.

La entrada a ver l’espectáculu ‘Xulia’ esti prósimu miercoles na Plaza’l Fontán ye llibre.

Tamién te podria gustar