Portada Tecnoloxía El grupu d’Antenes Informatives d’Avilés empecipia un nuevu llabor

El grupu d’Antenes Informatives d’Avilés empecipia un nuevu llabor

by redacción asturnews

El grupu d’Antenes Informatives de la Conceyalía de Mocedá del Conceyu d’Avilés empecipia  darréu una nuevu llabor d’información pa espardes les niciatives, actividaes, recursos de que dispón la mocedá de la villa.

La situación derivada de la crisis sanitaria fai necesariu xuna información más directa y personalizada. Los interesaos que quieran recibir noticies per mail tienen d’unviar la so dirección de corréu a antenas_informativas@gmail.com . Tamién puede contactase poles redes sociales Instagram: @antenas_informativas y Twitter: @antenas_info

Si se tienen moliciones y se quier saber  les iniciatives, actividaes, recursos de que disponen los y les moces de la ciudá pue contactase con antenas_informativas@gmail.com. Les Antenes Informatives del Serviciu de Mocedá ye unu de los proyectos de descentralización informativa qu’ufierta’l Serviciu de Mocedá del Conceyu d’Avilés, nel que mozos  de centros educativos implíquense y desenvuelven xuna llabor    informativu. Esta iniciativa naz de la necesidá de faer llegar tolos recursos que puedan resultar d’interés  pa los  y les mozos avilesinos.

Les Antenes Informatives encarguense d’aunir toles iniciatives y recursos que tán funcionando o que se ponen en marcha dende los distintos ámbitos y colectivos pa mozos d’Avilés, pa depués unviales a los correos electrónicos de los as nuevos del llistáu d’espardimientu.

La mocedá que quiera recibir información de los distintos ámbitos rellacionaos cola mocedá solo tienen que mandar un mail al corréu o al traviés de les redes sociales:

  • Instagram: @antenas_informativas
  • Twitter: @antenas_info

Tamién te podria gustar