Portada Convocatories El grupu d’opinión ‘Algamar’ convoca un alderique pa falar d’urbanismu y ecoloxía

El grupu d’opinión ‘Algamar’ convoca un alderique pa falar d’urbanismu y ecoloxía

by asturnet

El Grupu d’Opinión ‘Algamar’ “esmolecíu pol tema ecolóxicu y del desarrollu urbanísticu”, convoca un alderique tituláu ‘Construyendo Asturies, Urbanismu y ecoloxía’, cola presencia de Carlos Lastra López, Profesor de la Universidá d’Uviéu y presidente d’A.N.A. y Xuan Pedrayes Obaya, Doctor n’arquiteutura.

L’actu va celebrase nel salón d’actos de la Casa la Cultura de La Pola Siero, el miércoles, 26 de setiembre a les 19:30 hores y el coleutivu cree que va tratase “un asuntu de gran importancia y actualidá”. N’Algamar esmuel amáas “la falta de planificación racional del tipu d’Asturies que pretendemos construyir. Precisamos un modelu territorial equilibráu qu’integre les ales y la zona rural nun desarrollu sostenible que nun marafundie los recursos naturales, que nun vienda la costa o’l campu asturianu a los intereses especulativos del capital”.

Pa ello, Algamar cree que “l’urbanismu tien que dar respuesta real a la demanda de vivienda, y los poderes públicos tienen que facilitar l’accesu a esti bien básicu”. Algamar opina que tien de fuxise de “de modelos tipu Marbella, de la masificación turística, y de les grandes infraestructures (Caliao, Lada-Velilla…), o’l monocultivu enerxéticu…”, yá qu’estes formes “nun atienden pal verdaderu desarrollu económicu d’Asturies nin busquen respuesta a les necesidaes coleutives, sinón que van tres del enriquecimientu y espoxigue de grandes grupos económicos y de poder. Lo que pue paecer un problema concretu nun pueblu o nun conceyu va tener consecuencies globales”. “Tolo que se faiga n’Asturies aféutamos”, añaden.

Tamién te podria gustar