El Grinch ye la película navidiega más esitosa de tolos tiempos

El Grinch ye la película navidiega más esitosa de tolos tiempos
09 xineru 09:32 2021 Imprimir

Tamos en periodu navidiegu y con él les hestories ambientaes nesta dómina del añu son mayoritaries nes carteleres cinematográfiques, unes carteleres qu’asitien El Grinch como la película navidiega más esitosa de tolos tiempos.

Esti 2020, la pandemia de coronavirus afectó a la industria cinematográfico, que detuvo munches de les sos producciones, pero quien quieran una bona dosis de cine navidiegu, siempres pueden recurrir a los clásicos. Por eso, nel siguiente gráficu amosemos cuálos son les películes de temática navidiega más esitoses na taquilla mundial, según los datos de Box Office Mueyo.

Estrenada n’ochobre de 2018, la última adaptación del relatu ‘¡Cómo’l Grinch robó la Navidá!’, del Dr. Seuss, cuenta con una recaldación de 512 millones de dólares en tol mundu, siendo asina la cinta navidiega más taquillera de la hestoria. La so predecesora, protagnizada por Jim Carrey nel añu 2000, ye’l cuartu filme ambientado en dómina navidiega más esitosu de tolos tiempos.

La segunda y tercer películes ambientadas en Navidá más esitoses a nivel mundial son les que tienen como protagonista a Kevin, interpretáu por Macaulay Culkin, un aviespáu neñu que, habiéndose quedáu solu na so casa mientres la Navidá, hai d’enfrentase a dos cabileños lladrones. ‘Solo en casa’ (titulada ‘El mio probe anxelín’ en Hispanoamérica) y ‘Solo en casa 2: Perdíu en Nueva York’ recaldaron 476 millones de dólares y 358 millones de dólares respectivamente en tol mundu.

Fuente: https://es.statista.com

  Categories: