Portada Cine El Goya ye para ‘Campeones’

El Goya ye para ‘Campeones’

by redacción asturnews

L’Academia del Cine apostó pola diversidá, l’humor y la tenrura qu’esprende Campeones al otorga-y el premiu más importante de la nueche del cine español. La película de Javier Fesser, con 20 millones de recaldación y más de trés millones d’espectadores, namoró a públicu y crítica con una hestoria de superación centrada nun equipu de baloncestu formáu por persones con discapacidá intelectual.

En total, Campeones llevóse trés cabezonos, incluyíu’l de meyor actor revelación para Jesús Vidal y cantar orixinal, anque en númberu de premios impúnxose con claridá El reinu, el thriller de Rodrigo Sorogoyen sobro la corrupción política española, que s’alzó con siete galardones, ente ellos el de meyor dirección, actor protagonista p’Antonio de la Torre, actor de repartida pa Luis Zahera, guión orixinal pa Isabel Peña y Sorogoyen, montaxe, soníu y música orixinal.

El premiu más importante de la velada haber apurríu los mesmos protagonistes que lo recoyeron fai 30 años, ye dicir Pedro Almodóvar acompañáu poles actrices Julieta Serrano, Loles Llión y Rossy de Palma por Muyeres en cantu d’un ataque de nervios.

Nel so discursu d’agradecimientu, el director Javier Fesser fixo xubir al escenariu a tolos que formaron parte de la película y estimó a el campeones que son “persones capaces de defender aquello qu’amen y tou aquello que creen. Gracies por incluyinos nel vuesu maraviyosu mundu” dixo énte l’aplausu unánime del públicu rexuntáu nel Palaciu de Congresos y Esposiciones Fibes de Sevilla.

Tamién te podria gustar