Portada Cine El Goya d’Honor va esti añu pala actriz Ángela Molina

El Goya d’Honor va esti añu pala actriz Ángela Molina

by redacción asturnews

L’actriz duce y de voz rota que trabayó con tolos grandes directores del país, dende Buñuel hasta Almodóvar pasando por Bigas Lluna o Manuel Gutiérrez Aragón, va recibir el Goya d’Honor 2021 ensin pensamientu dalgunu de retirase y col deséu de volver al teatru, a ser posible de la mano de Lorca.

Ángela Molina va ser la única ente los galardonaos de la 35ª edición de los Goya que’l próximu 6 de marzu allegue al teatru Soho Caixabank de Málaga pa recibir el premiu de manera presencial; el restu de los nomaos van siguir la ceremonia de manera telemática, tal como’l presidente de l’Academia de Cine, Mariano Barrosu, anunció va unos díes.

Con una PCR sol brazu, o más bien nel so móvil “por si daquién quier velo”, Molina esplegó’l so optimismu de siempre pa proclamar que, como mientres tola so vida, entá puede sentise “ilusionada y sosprendida por cualesquier proyectu”.

L’actriz taba respondiendo a una entruga sobro posibles planes pindios, y precisó: “Bono, yá va faciendo un tiempu que nun faigo teatru y pruyiríame interpretar un Lorca dalguna vegada. Gustaríame por toles afinidaes que siento no que me tresmite del so arte; y porque-y lo debo y precisar”.

Tamién te podria gustar