Portada Educación El Gobiernu va permitir la promoción interna na Universidá ensin tasa reposición

El Gobiernu va permitir la promoción interna na Universidá ensin tasa reposición

by redacción asturnews
Foto: Hugo Pardo Kuklinsk (https://www.flickr.com/photos/18016623@N00/)

El Ministeriu d’Educación, Cultura y Deporte va dexar a les universidaes públiques españoles que’l pasu de los contrataos doctores a profesores titulares nun peracaba tasa de reposición, por aciu la Llei de Presupuestos Xenerales del Estáu pa 2017, de manera que se va considerar promoción interna.

Asina lo anunció’l secretariu d’Estáu d’Educación, Formación Profesional y Universidaes, Marcial Marín, mientres la toma de posesión del Alejandro Tiana, reelexíu rector de la Universidá Nacional d’Educación a Distancia (UNED).

Esta midida respuende a una reclamación de los dirixentes universitarios, al traviés de CRUE Universidaes Españoles. El presidente d’esta organización, Segundu Píriz, indicó apocayá en declaraciones a los medios qu’echara de menos esta midida nel proyectu de Llei de Presupuestos. “Ye una primicia y un pequenu xestu que va na bona dirección”, afirmó Marín, que recordó que nel marcu de los presupuestos atópase tamién el dexar a les comunidaes autónomes la baxada de les tases de los másteres non habilitantes, igualando la parte inferior de la forqueta a la de los graos y másteres habilitantes, tantu en primer como en segunda matrícula.

Tamién te podria gustar