Portada Educación El Gobiernu va investigar les cuotes de la escuela alcordada

El Gobiernu va investigar les cuotes de la escuela alcordada

by redacción asturnews
María Isabel Celaá - Foto: La Moncloa - Gobierno de España (https://www.flickr.com/photos/lamoncloa_gob_es/)

El Gobiernu va analizar si son ciertes les conclusiones del informe realizáu pola Confederación d’Asociaciones de Padres d’Alumnos (Ceapa) qu’asegura que la mayoría de los colexos alcordaos d’España imponen cuotes mensuales a los alumnos que cursen les enseñances obligatories, gastu educativu que yá ta cubiertu polos pagos de les alministraciones públiques.

La llei diz que la enseñanza alcordada ten de ser gratuita, y por tantu nun puede esixir desembolsos nin directos nin indirectos, y que los pagos por actividaes escolares complementaries o servicios -a realizar fora del horariu lectivu- tienen de ser voluntarios y nunca significar discriminación para los alumnos.

Ceapa caltien esta acusación dempués de realizar un estudiu en 137 colexos alcordaos de seis autonomíes (Andalucía, Aragón, Cataluña, Comunidad Valenciana, Galicia y Madrid) que conclúi qu’el 96,6% de los centros cobra a los padres cuotes mensuales qu’algamen los 159 euros de media -con exemplos d’hasta 800 euros- y que, siquier en nueve de cada diez casos, nel 91%, eses cuotes plantégense como obligatories.

Ello ye que la investigación añede que solo cinco de los centros visitaos nun cobren cuota dalguna a los padres y que solo otros siete plantegen el pagu como una donación voluntaria y non obligada, ensin consecuencies para los alumnos y les families en casu de nun satisfaela. La ministra d’Educación comentó que «una enseñanza privada  puede formular les sos cuotes como meyor paeza a los padres y a el profesores del centru», pero, al tiempu, avisó a estos centros de que «lo que nun ye almitible ye qu’una enseñanza alcordada pase cobros altos, peraltos, a les families». Isabel Celaá recordó que los gastos de la enseñanza alcordada nes etapes obligatories tán cubiertos pol Estáu y concluyó: «Esta cuestión va haber qu’analizala».

Tamién te podria gustar