El Gobiernu va investigar les cuotes de la escuela alcordada

El Gobiernu va investigar les cuotes de la escuela alcordada
29 ochobre 14:15 2018 Imprimir

El Gobiernu va analizar si son ciertes les conclusiones del informe realizáu pola Confederación d’Asociaciones de Padres d’Alumnos (Ceapa) qu’asegura que la mayoría de los colexos alcordaos d’España imponen cuotes mensuales a los alumnos que cursen les enseñances obligatories, gastu educativu que yá ta cubiertu polos pagos de les alministraciones públiques.

La llei diz que la enseñanza alcordada ten de ser gratuita, y por tantu nun puede esixir desembolsos nin directos nin indirectos, y que los pagos por actividaes escolares complementaries o servicios -a realizar fora del horariu lectivu- tienen de ser voluntarios y nunca significar discriminación para los alumnos.

Ceapa caltien esta acusación dempués de realizar un estudiu en 137 colexos alcordaos de seis autonomíes (Andalucía, Aragón, Cataluña, Comunidad Valenciana, Galicia y Madrid) que conclúi qu’el 96,6% de los centros cobra a los padres cuotes mensuales qu’algamen los 159 euros de media -con exemplos d’hasta 800 euros- y que, siquier en nueve de cada diez casos, nel 91%, eses cuotes plantégense como obligatories.

Ello ye que la investigación añede que solo cinco de los centros visitaos nun cobren cuota dalguna a los padres y que solo otros siete plantegen el pagu como una donación voluntaria y non obligada, ensin consecuencies para los alumnos y les families en casu de nun satisfaela. La ministra d’Educación comentó que «una enseñanza privada  puede formular les sos cuotes como meyor paeza a los padres y a el profesores del centru», pero, al tiempu, avisó a estos centros de que «lo que nun ye almitible ye qu’una enseñanza alcordada pase cobros altos, peraltos, a les families». Isabel Celaá recordó que los gastos de la enseñanza alcordada nes etapes obligatories tán cubiertos pol Estáu y concluyó: «Esta cuestión va haber qu’analizala».

  Categories: