Portada Educación El Gobiernu va invertir 1.500 millones en cuatro años pa modernizar la FP

El Gobiernu va invertir 1.500 millones en cuatro años pa modernizar la FP

by redacción asturnews

El Gobiernu comprometiose esti mes a invertir en cuatro años 1.500 millones d’euros pa modernizar y potenciar la Formación Profesional, por considerar que ye l’elementu clave pa disponer de mano d’obra cualificada y competitiva pa los empleos que va xenerar la digitalización acelerada de la economía.

L’enfotu céntrase tamién n’amenorgar l’abandonu escolar tempranu y les altes tases de desemplegu españoles, especialmente les xuveniles.

El plan, que cunta con once grandes ámbitos d’actuación ente 2020 a 2023, va ser principalmente executáu pola alministraciones competentes n’educación, les autonomíes, y tien como principales oxetivos la modernización d’estes enseñances, la necesidá d’averales a les actuales y futures necesidaes del mercáu llaboral español, y garantizar la formación y cualificación profesional tantu pa estudiantes como pa ocupaos o paraos, a lo llargo de tola so vida y nun sistema integráu que termina cola distinción ente mundu llaboral y educativu.

Les actuaciones más importantes son les creación de 200.000 nueves places de FP y la acreditación oficial nel cuatrieniu de les competencies profesionales de 3’3 millones de trabayadores españoles qu’escarecen titulo dalgunu, amás de la puesta en marcha de módulos de formación flexibles y personalizaos pa la cualificación d’ocupaos y paraos, la renovación y creación de títulos de FP en sectores estratéxicos, la digitalización d’estudiantes y trabayadores, y l’apueste pol emprendimiento y l’innovación.

La urxencia por introducir toos estos cambeos na capacitación profesional resumese en dos datos negativos y unu positivu. Lo malo, qu’el 66% de les empreses tien problemes pa cubrir los perfiles de trabayadores que precisa y que la UE yá avisó qu’en 2025 España va precisar que la metá de la so población activa tenga xuna cualificación entemedia cuando na actualidá solo tener un 26%, 20 puntos menos. Lo bono, la peralta empleabilidá de la FP. Solo’l 7,3% d’estos titulaos ta en paru frente al 35% de media ente los mozos.

Tamién te podria gustar