El Gobiernu va invertir 1.500 millones en cuatro años pa modernizar la FP

El Gobiernu va invertir 1.500 millones en cuatro años pa modernizar la FP
20 abril 08:33 2021 Imprimir

El Gobiernu comprometiose esti mes a invertir en cuatro años 1.500 millones d’euros pa modernizar y potenciar la Formación Profesional, por considerar que ye l’elementu clave pa disponer de mano d’obra cualificada y competitiva pa los empleos que va xenerar la digitalización acelerada de la economía.

L’enfotu céntrase tamién n’amenorgar l’abandonu escolar tempranu y les altes tases de desemplegu españoles, especialmente les xuveniles.

El plan, que cunta con once grandes ámbitos d’actuación ente 2020 a 2023, va ser principalmente executáu pola alministraciones competentes n’educación, les autonomíes, y tien como principales oxetivos la modernización d’estes enseñances, la necesidá d’averales a les actuales y futures necesidaes del mercáu llaboral español, y garantizar la formación y cualificación profesional tantu pa estudiantes como pa ocupaos o paraos, a lo llargo de tola so vida y nun sistema integráu que termina cola distinción ente mundu llaboral y educativu.

Les actuaciones más importantes son les creación de 200.000 nueves places de FP y la acreditación oficial nel cuatrieniu de les competencies profesionales de 3’3 millones de trabayadores españoles qu’escarecen titulo dalgunu, amás de la puesta en marcha de módulos de formación flexibles y personalizaos pa la cualificación d’ocupaos y paraos, la renovación y creación de títulos de FP en sectores estratéxicos, la digitalización d’estudiantes y trabayadores, y l’apueste pol emprendimiento y l’innovación.

La urxencia por introducir toos estos cambeos na capacitación profesional resumese en dos datos negativos y unu positivu. Lo malo, qu’el 66% de les empreses tien problemes pa cubrir los perfiles de trabayadores que precisa y que la UE yá avisó qu’en 2025 España va precisar que la metá de la so población activa tenga xuna cualificación entemedia cuando na actualidá solo tener un 26%, 20 puntos menos. Lo bono, la peralta empleabilidá de la FP. Solo’l 7,3% d’estos titulaos ta en paru frente al 35% de media ente los mozos.

  Categories: