Portada Comunicación El Gobiernu ratifica que Pérez Ornia sedrá’l director de la radiotelevisión autonómica

El Gobiernu ratifica que Pérez Ornia sedrá’l director de la radiotelevisión autonómica

by asturnet

“Güei abrimos la ventana”. Con estes pallabres abrió ayeri’l ventanu d’una inédita programación audiovisual pública n’Asturies el caderalgu de Periodismu de la Universidá de Málaga Bernado Díaz-Nosty, acabante de ser nomáu presidente’l conseyu d’alministración de la radiotelevisión autonómica. Nosty convidó al PP a entrar nesi muérganu pa evitar que siga “mutiláu” y fizo guiños a la presencia de la diversidá cultural asturiana nel nuevu ente públicu.

Asina, el primer presidente’l conseyu de la tv autonómica nun faló específicamente, na so primer comparecencia pública, de programación en llingua asturiana, pero aludió a la bayura cultural d’Asturies y refirióse a la necesidá perentoria de que la nuesa “imaxe culturalmente rica” tea presente na programación de la tv p’ayudar a modernizar la propia comunidá autónoma.

El conseyu a cuyu frente ta dende ayeri Díaz-Nosty quedó constituyíu, como s’esperaba, sólo colos nueve representantes de los dos partíos que gobiernen el Principáu, PSOE ya Izquierda Xunida-Bloque por Asturies, una situación que’l presidente’l conseyu de la radiotelevisión tildó de “mutilación” y a la que namás-y ve una igua posible: Que’l PP nome a los seis conseyeros que-y correspuenden.

Pérez Ornia, director

Esi actu ye decisivu, apuntó Díaz-Nosty, pa llevar a la práctica l’envís cimeru del conseyu qu’ayeri quedó constituyíu: Garantizar la pluralidá de los conteníos na programación del nuevu ente públicu de comunicación, cuyu director xeneral sedrá a la fin el periodista y profesor José Ramón Pérez Ornia.

El Gobiernu asturianu ratificó’l so nome na xuntanza ordinaria que güei cellebró l’Executivu, una selmana depués qu’Ornia apaeciera nos medios de comunicación como’l principal candidatu a exercer la dirección de la radiotelevisión pública asturiana. Tovía ayeri, la conseyera de Cultura y Comunicación Social, Ana Rosa Migoya, pospusiera por enésima vegada revelar cuálu yera’l nome pol qu’apostaba el Gobiernu.

Fiel al so argumentu de que la tv ye un proyectu caru y prescindible, el PP arrenunció a nomar a los sos conseyeros y tará ausente nel muérganu decisoriu que yá ta constituyíu. Asina, los conseyeros que tan acabantes d’asumir el so cargu son namás nueve, acordies cola llista qu’aprobó el Parlamentu asturianu hai agora venti díes: los ex alcaldes socialistes Jesús Landeira (Valdés) y Manuel Amieva (Llanes), la ex conseyera d’Alministraciones Públiques Angelina Álvarez, l’abogáu Francisco Díaz, la notaria Montserrat Martínez, la economista María Luzdivina Rodríguez; el caderalgu de comunicación Bernardo Díaz Nosty que foi nomás presidente del Conseyu; el profesor de Drechu Constitucional Benito Aláez y l’escritor n’asturianu y técnicu cultural Adolfo Camilo Díaz.

El profesor y periodista Pérez Ornia, ex director de Telemadrid, perfílase como director de la tv autonómica

Tamién te podria gustar