Portada Tecnoloxía El Gobiernu proyecta l’ampliación del Parque Científicu Tecnolóxicu de Xixón

El Gobiernu proyecta l’ampliación del Parque Científicu Tecnolóxicu de Xixón

by asturnet

La Xunta de Gobiernu, celebrada’l vienres 30 de xunetu en sesión estraordinaria, aprobó’l proyectu d’ampliación del Parque Científico y Tecnolóxico  Milla de la Conocencia Margarita Salas pa dar respuesta a la demanda empresarial y crear empleos calidable.

Anguaño ocupa 75.000 metros cuadráu de superficie y va pasar a ocupar una superficie total de 218.314 metros cuadraos. Esti Plan Especial para’l nuevu Parque Científicu Tecnolóxicu d’El Pecuariu apueste por un modelu de campus curiosu para nueves empreses del sector tecnolóxicu y de la innovación y con gran protagonismu de zones verdes y espacios públicos comunes.

Tal que indicó l’alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, ye un proyectu que tien como oxetivu responder a la demanda de terrenes pa la instalación de nueves empreses y por que les que tán puedan crecer y desenvolvese. Empecipiada la compra de la finca La Formigosa, señaló, el Gobiernu púnxose en marcha cola definición d’esti nuevu espaciu coles necesidaes actuales y en relación a un nuevu modelo ciudá centráu nes persones. De les 5.000 persones que trabayen anguaño na redolada, incidió, habría espaciu para 15.000 con un diseñu flexible y un modelo llave en mano.

Con una superficie total de 218.314 m², la superficie pa empreses ye de 71.821 m². Amás, cuenta con 10.915 m² para equipamientos y 76.626,42 m² de zones verdes. La urbanización va facer en fases, con una inversión total d’unos 13,5 millones d’euros.

El Plan Especial plantega un modelu urbanísticu que constrúi la identidá del nuevu Parque Científicu Tecnolóxicu de la Milla de la Conocencia “Margarita Sales” a partir del calter y dimensión del so espaciu públicu y les sos zones verdes y los criterios de l’Axenda 2030.

Tamién te podria gustar