Portada Comunicación El Gobiernu descarta agora que la tv autonómica empiece emitir con regularidá dientro d’esti añu

El Gobiernu descarta agora que la tv autonómica empiece emitir con regularidá dientro d’esti añu

by asturnet

Al cocer, mengua. Los plazos trazaos nos últimos meses pol Gobiernu autonómicu dende’l so departamentu de Comunicación, dirixíu por Jorge Fernández León, pa echar a andar la futura radiotelevisión pública asturiana dilátense y fixen agora meres emisiones de señal en pruebes pa los últimos meses de 2004, hasta que’l nuevu ente ufra una programación regular non antes de mediaos de 2005. La Xunta Xeneral del Principáu yá nun nomará al conseyu d’alministración de la tv hasta’l prósimu periodu de sesiones, depués del veranu.

Pesie a les facilidaes que ta poniendo de la so parte el nuevu Gobiernu central, llideráu pol socialista José Luis Rodríguez Zapatero -desistimientu del recursu d’inconstitucionalidá que presentara l’anterior Executivu del PP, cesión al Principáu de la tercer canal de televisión pública-, el llargu partu de la radiotelevisión autonómica asturiana postérgase otra vuelta más y afita 2005 como l’añu nel que previsiblemente empezará emitir con regularidá el nuevu ente.

Antes d’ello, inda queden munchos pasos, que según Fernández León resúmense na aprobación del conseyu de la tv pola Xunta Xeneral, a partir del regresu a l’actividá parlamentaria na seronda prósima, na primer emisión d’una señal pa identificar la canal por eses mesmes feches y na posterior constitución del equipu directivu, qu’habrá decidir cómo va xestionase la radiotelevisión pública.

Too ello supondrá un nuevu retrasu d’a lo menos un añu a partir d’anguaño, según los cálculos del responsable de Comunicación del Principáu, nun procesu cuyos últimos pasos sedrán la contratación de personal y la concreción de la programación.

Tamién te podria gustar