El Gobiernu d’Areces renuncia al “añu d’Asturies” nel Festival de Lorient

27 setiembre 08:28 2010 Imprimir

La llegada d’un asturianu, Lisardo Lombardía, al frente del festival más prestixosu del arcu atlánticu paecía que nun podía suponer más que bones noticies p’Asturies y la so música tradicional. Sicasí, el Gobiernu asturianu nun ta pol llabor de promocionar la nuesa música en Lorient, y la edición de 2011, que taba previsto dedicase a Asturies, va homenaxear a la “diáspora celta”. La causa ye la negativa de la Conseyería de Cultura d’Asturies a dedicar 350.000 euros como sofitu a la organización de la que sedría tercer edición dedicada al nues país, dempués de 1998 y 2003.

L’impactu publicitariu del festival ye bien importante, con más d’850.00 persones viendo los conciertos, como asocedió l’añu pasúa, y reportaxes en medios de comunicación del mundu enteru. La negativa del Gobiernu llama l’atención, n’especial, cuando coincidiría cola puesta en marcha de la conocida como “autopista de la mar” ente Xixón y Nantes, capital de la Bretaña, país onde s’asitia Lorient.

Esta oportunidá perdida por Asturies recibió crítiques del mundu de la música y de Bloque por Asturies, que calificó la decisión del Gobiernu asturianu de “otra ocasión más desaprovechada pa la promoción d’Asturies a nivel internacional”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...